sobota 2. září 2017

Ze soukromí: Jaký byl můj třetí trimestr

Ahoj,

tak už mám měsíc od porodu a stále jsem vám nezveřejnila článek o mém třetím trimestru, takže to jdu hned napravit :) Asi nebude tak rozsáhlý, jako předchozí články, ale snad vás bude i tak bavit.

Na konci třetího trimestru jsem odcházela z práce na mateřskou a tím pádem jsem začla mít víc času na chystání věcí pro malou. S tím se pojí i moje mánie nakupovat dětské věci :-D takže jsem trávila dny u různých e-shopů a nakupovala hadříky a další věci, co jsme ještě neměli a naprosto jsem si to užívala. Popravdě to byl jeden z důvodů, kdy jsem se těšila, že už nebudu chodit do práce a budu se věnovat přípravě na miminko :) Navíc poslední měsíc v práci byl dost náročný, jelikož jsem zaučovala paní, která nastupovala místo mě a musela jsem zvládat ji nejen zaučovat, ale i svoji běžnou práci... O to víc jsem si to volno a přípravy před porodem užila :)

Jak jsem vám v předchozím článku psala, tak mě přešla s těhotenstvím chuť na sladké... no ale o to víc jsem se stala závislou na sladkém v posledním trimestru ... to jsem musela mít nejen v práci ve stole tunu sladkostí, ale i doma jsem vymetala skříňku se sladkostma hned jak jsem z práce dojela. Šílenost :-D

Asi vás bude zajímat, kolik jsem celkově přibrala a jak velký jsem nakonec měla pupík. Samozřejmě jste viděli nějaké fotky z posledního týdne, tak si to umíte představit. Popravdě jsem čekala, že přiberu o dost víc a celkově, že se budu cítit hůř. Asi to bylo tím, jak většina těhulí o posledním měsíci mluví negativně a také tím, jak mi všici tloukli do hlavy, že je to strašný být těhotná v těch vedrech. Jak už jsem zmiňovala, já léto miluju a mohla bych žít v tropech klidně celý rok, takže mi to nepřišlo, navíc jsem vůbec neotýkala a tím pádem jsem si to opravdu užívala :) 
Celkově jsem přibrala necelých 14 kg a přes pupík jsem si naměřila 101 cm :-D neuvěřitelné číslo...



Nejhorší byly poslední týdny před porodem, kdy se mě i manžela každý neustále ptal, jestli UŽ??? Především v ty horší dny, kdy mi nebylo nejlíp, jsem byla už nepříjemná. Nikdo nechápal, že my taky čekáme a až to bude, tak to všem oznámíme. Na druhou stranu si říkám, že je hezký, že se o nás všichni tak zajímali a mysleli na nás, opravdu si toho vážím, ale někdy toho bylo prostě už moc.

To je asi z dnešního článku vše a určitě jsem na něco zapomněla, takže pokud máte dotazy, určitě se ptejte, moc ráda odpovím :)

4 komentáře:

  1. Jee, já jsem nějak zaspala a vůbec jsem netušila, že už máte malou u sebe. Hlavně ať jste obě zdravé a šťastné! :) Mimochodem, když ty jsi měla přes pupík tolik cm a jsi takový hubeňour, tak se děsím toho kolik jednou budu mít já :D Ale hlavně, že jsi těhotenství zvládla bez větších obtíží a stresů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :) šíleně to uteklo a s ní to utíká o to víc :-D No popravdě jsem čekala, že budu ještě větší, protože moje mamka např. přibrala 25 kg :-D a přes pas se raději ani neměřila... Každopádně teď už zase obleču své původní oblečení, takže jsem spokojená :)

      Vymazat
  2. Bude článěk o porodu? S přítelem plánujeme miminko a porod mě hodně zajímá, jaké jsou bolesti, jak je to po porodu atd.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jo :) něco takového plánuji... buď bude zvlášť o porodu a zvlášť o šestinedělí, nebo to spojím... ale už teď můžu říct, že je to šíleně individuální a i když s něčím počítáš, tak nakonec je to úplně jinak...

      Vymazat