úterý 19. září 2017

Podzimní limitovaná edice Manufaktura Med a Rakytník

Ahoj,

na limitky od Manufaktury se vždycky neskutečně těším. Pokaždé jsou tak skvěle promakané a vůně i výběr produktů naprosto vystihují dané roční období. Tentokrát pro podzimní limitovanou edici zvolili vůni medu a rakytníku. Popravdě jsem si tu vůni neuměla představit, ale velmi mile překvapila. Je hodně sladká a teplá. No ale abych nepředbíhala... Limitka obsahuje 5 produktů.


První, co jsem hned vyzkoušela, byl balzám na rty. Má opět skvělé složení (med, včelí vosk, arganový olej, bambucké máslo atd... - více zde). Nádherně voní, stejně jako celá limitka, hezky klouže po rtech, ale není to balzám, který jednou namažete a máte na celý den vyživené rty. Já osobně přetírám několikrát za den, ale i hlavně proto, že mi voní a celkově je mi příjemný. Je to takový ten balzám, který si položíte na psací stůl v práci a když máte chuť, tak si ho máznete (aspoň já jsem to tak měla i s tím z loňské limitky :) ).

Cena: 115,- Kč



Druhým produktem je sprchový gel. Stejně jako loňskou jablečnou limitku ho zdobí střapeček uvázaný na hrdle. Jediné, co mě na obalu nemile překvapilo je, že má opět klasické otvírání a ne to "vyklapávací", které je podle mě praktičtější. Ale to jen tak na okraj :) 

Sprcháč má krásně hřejivou sladkou vůni, která provoní nejen pokožku, ale i celou koupelnu (máme ji poměrně malou, tak to berte v potaz :-D). Navíc po umytí není kůže vůbec vysušená.

Cena: 145,- Kč



Ani v této limitce nemohl chybět krém na ruce. Má opět klasickou konzistenci, jako všechny krémy od Manufaktury, tudíž je tekutější, hezky se rozmazává a vstřebává. Jediný rozdíl, který jsem zaznamenala, je ten, že ruce hydratuje více a déle než ostatní krémy na ruce, které jsem od této značky dosud vyzkoušela a že jich nebylo málo :) Navíc i vůni cítím o dost déle... 

Cena: 159,- Kč


Předposledním produktem této limitky je medicinální sirup. Hrozně jsem se na něj těšila, ale je to jediný produkt, u kterého jsem ještě nepřišla, jak ho používat. Jako klasický sirup s vodou mi moc nejede, protože je opravdu hodně hustý a aromatický. Určitě ho ale zkusím použít jako ozdobu na nějaký koláč, buchtu nebo vafle :) 

Cena: 159,- Kč


Poslední novinkou, která mě vělmi mile překvapila, je ochranný pleťový balzám. Je velmi hutný a výživný, takže ho používám jen na noc. Ráno je pleť krásně jemná a naducaná, takže splňuje to, co slibuje.. Pokud se chystáte na hory, tak na tenhle krém určitě mrkněte, protože do mrazů bude určitě jak dělaný!!!

Cena: 239,- Kč


Limitku hodnotím opět velmi kladně a jsem moc ráda, že mimo klasických produktů, jako jsou sprchový gel, krém na ruce atd. zařadili mezi podzimní novinky i ochranný krém, protože ten bychom v zimních dnech měli používat všichni i my, co máme mastnější typ pleti :) 

14 komentářů:

  1. Řada vypadá povedeně. Také bych asi nejdříve sáhla po balzámu na rty, těch musím mít vždy doma zásobu. A pleťový balzám nevypadá špatně. Myslím, že vůně se ideálně teď na podzim hodí :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, taky mám tunu balzámků :) ale ty se nikdy neztratí ...

      Vymazat
  2. Tàto edícia vyzerá naozaj dobre, a to že sa tam nachádza aj ochranný krém je veľké plus :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky :) Tuhle řadu jsem v obchůdcích Manufaktura už viděla, moc mě zaujal zejména sprchový gel a pleťový krém, ale mám doma velké zásoby pečující kosmetiky, tak si nemůžu pořizovat další. Možná jenom jako dárek pro kamarádku k Vánocům nebo narozeninám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rozhodně! Minulý rok jsme naběhli do Manufaktury a všechny ženské z rodiny dostaly aspoň jednu věc, když už né celý balíček :)

      Vymazat
  4. Jsem z této edice nadšená - i ta loňská mi maximálně vyhovovala :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  5. Manufakturu miluji , určitě bych sáhla po krému na ruce, balzámku na rty a krému :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsme dvě :) taky Manufakturu naprosto zbožňuju! Nejradši bych se do jejich obchůdku přestěhovala :-D

      Vymazat
  6. Vypadá to hodně dobře. :) Ráda bych konečně něco od nich vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. akorát nedoporučuju jít do jejich dokonalýho a vymazlenýho obchůdku, pokud nechceš utratit celou výplatu :-D

      Vymazat