pátek 8. září 2017

Novinky Revlon řasenka Mega Multiplier a jumbo tužka na obočí Brow Crayon + giveaway!

Ahoj,

značka Revlon si připravila na podzim dvě novinky. "Tubičkovou" řasenku Mega Multiplier a jumbo tužku na obočí Brow Crayon.




Řasenka Mega Multiplier má inovativní složení, které kombinuje vlákna a 360° tubičky. Nechápete, co mají být ty tubičky? :-D Taky jsem to nechápala, dokud jsem se neodličovala :) Když si odličujete běžnou řasenku, tak prostě na tamponek pouští barvu a tím se odlíčí, ale u této řasenky je to jiné. Odličujete se a místo toho, aby se rozmazávala a postupně vytrácela, tak pouští malé kousky - tubičky. Navíc je super, že se snadno odlíčí i teplou vodou! 

Řasy dělá moc hezké, pravidelné, ale občas vidím malé žmolíčky, i když slibuje řasy bez žmolků. Asi je to těmi tubičkami a vlákny :) Navíc mě mile překvapilo, že i když se odličuje teplou vodou, tak po celém dni neopadává pod oči, ani se neobtiskává. Řasenku hodnotím velmi kladně, jsem moc ráda, že ji mám, ale určitě nenahradí moji oblíbenkyni od Maybelline, i když u ní nesnáším to šílené odličování :-D Nejdůležitější je pro mě efekt a u této řasenky je ten efekt lehounce nadprůměrný, ale nic, co by mě přesvědčilo, že si ji budu kupovat stále dokola.

Cena: 384,- Kč




Druhou novinkou je jumbo tužka na obočí Brow Crayon. Bohužel jsem dostala nejtmavší odstín dark brown, který je podle mě vhodný pro černovlásky nebo pro holky s tmavým až černým obočím a proto jsem ji ani nenačínala a rovnou si o ni zasoutěžíte :) 

Cena: 249,- Kč


GIVEAWAY!!!

Pravidla jsou jednoduchá :) Sledovat mě na jedné ze sociálních sítí (napsat mi kde a pod jakým jménem) a také mi napsat do komentářů, který produkt od značky Revlon máte rády nebo byste chtěly vyzkoušet :) Samozřejmě nechte na sebe kontakt, ať vám v případě výhry můžu napsat.

Soutěž běží od dnešního dne do 19. 9., kdy máme druhé výročí naší svatby :-) V tento den i zveřejním na blogu výherkyni. 

18 komentářů:

  1. Gfc Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Mam rada jejich stíny na oči

    OdpovědětVymazat
  2. GFC Mirka Škampová
    Zrovna mám doma tuhle tužku na obočí a stala se zároveň mm oblíbeným kouskem.Jinak laky na nehty :)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Oba produkty mi moc vyhovují, tužka na obočí je taky fajn a i odstín mi sedí :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    sleduji tě jako Hanka Blažková a můj email je hanicka.cica@seznam.cz. Chtěla bych vyzkoušet jejich make upy.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. GFC: Karolína Brázdilová
    email.: karolbrazdilova
    Od značky Revlon bohužel nic nemám ,ale chtěla bych vyzkoušet jejich makeupy.. :)

    OdpovědětVymazat
  6. GFC: Peťuška
    so značkou Revlon nemám absolútne žiadne skúsenosti, ale veľmi ma lákajú ich make-upy... čítam o nich len samé chvály... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  7. GFC i FB: Vendula Mikulková, MikulkovaVendula@seznam.cz
    já od téhle značky ještě nic neměla, ale láká mne make-up a laky na nehty.

    OdpovědětVymazat
  8. GFC Sima FB Sima Bellová :) od Revlonu mám rada Revlon Color stay foundation v odtieni 150 buff :) ale chcela by som vyskúšaj aj ich Naked foundation O:-)

    sima.bellova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. GFC Kristýna Kristuš, fb Tynuš Ka.
    Od Revlonu mam pouze jednu věc a to highlighting paletku 020 Rose Glow, která má opravdu hezkou pigemntaci a vytvoří dokonalá líčka. =)
    fofolacek369@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ta řasenka vypadá skvěle! :) Značka Revlon je pro mě velká neznámá, ale jak tak koukám, mají krásné obaly a určitě bych si z jejich sortimentu vybrala. Třeba rtěnka v tužce s matným efektem v odstínu Fiery, ta by se mi teď na podzim moc líbila :) Patlátko na obočí mi právě dochází, výhra by mi udělala velkou radost! A jinak gratuluji k výročí!
    Sleduji tady i na facebooku jako Nicol Fleisig a mail je nicol.fleisig@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, sleduji přes GFC jako Simona Zahrádková, mail: ssimka@centrum.cz
    Od Revlonu mám zkušenosti s laky na nehty, nebyly špatné :-).

    OdpovědětVymazat
  13. Gfc Lenca
    lencaklimova@seznam.cz
    Od Revlonu jsem.mela make-up a byla jsem s.ním moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
  14. GFC Miška¨
    Já od Revlon ten zkouším máslo na rty, ale zatím se zdá být fajn. :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Mám od Revlonu moc ráda ColorStay make-up je už stálicí v mém kosmetickém kufříku. Jinak myslím si, že mají i super tvářenky a rtěnky taky nejsou zlé.
    GFC a FB: Martina Slancová
    e-mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Strašně moc bych chtěla vyzkoušet tuhle novou tužku na obočí. Svoje obočí mám od přírody skoro neviditelné, tak si ho musím dodělávat tužkou, a těch není nikdy dost.

    Instagram: gabiinwanderland
    email: gaabriela.le@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. gfc nikola benkova
    n.princess@azet.sk
    ja mam rada makeupy od revlonu

    OdpovědětVymazat
  18. Já od této značky zatím nic nevyzkoušela, ale moc ráda bych zkusila právě tuto řasenku.
    N.durkacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat