středa 27. září 2017

Kontaktní čočky TopVue Air

Ahoj,

když se tak podívám na statistiky článků na blogu, tak mezi nejčtenějšími jsou články o kontaktních čočkách a taky o roztoku z dm drogerie. Článek, který je starý určitě více jak tři roky :)

Takže, abych to trošku rozšířila a obnovila, mám tu další recenzi na čočky a roztok. Tentokrát se bude jednat o čočky značky TopVue a roztok Gelone. Obojí zakoupíte na www.cocky-kontaktni.cz. Značka TopVue má ve svém portfoliu několik druhů čoček - jednodenní, čtrnáctidenní, měsíční, astigmatické, multifokální a barevné. Já nejradši nosím měsíční. Už jsem vyzkoušela měsíční TopVue Plus, které jsem nějaký čas nosila a teď jsem se rozhodla vyzkoušet opět měsíční, ale tentokrát TopVue Air. 




Jsou to silikon-hydrogelové kontaktní čočky, které jsou velice prodyšné a obsahují 45% vody, což zaručuje celodenní hydrataci. To byla věta z oficiálníhi popisu a teď už jdeme na moje pocity z nošení. 

V očích je vůbec necítím, krásně přilnuly k oku a ani po celodenním nošení nemám oči vysušené, že bych si je musela prokapávat. Navíc mi přijde, že se na ně nechytají tolik nečistoty, protože je čistím kratší dobu než jsem u ostatních čoček zvyklá. Ale to nevím, zda je plus těchto čoček nebo prostředí, ve kterém se teď pohybuji. Je pravda, že trávím venku méně času od té doby, co se narodila malá :) Uvidíme po delší době používání.

Jak už jsem psala výše, jsou to měsíční čočky. Je jich v balení 6 ks a koupíte je za 479,- Kč, nebo pokud je chcete jen vyzkoušet, můžete si zakoupit po jedné čočce za 89,- Kč. Navíc na eshopu bývají s dopravou zdarma :) 
_____________________________________________________________________________________________
Při zveřejnění článku o čočkách z dm drogerie jsem našla odkaz na svůj článek v nějaké diskuzi, že prý podněcuji lidi, aby si jen tak bez lékařského doporučení koupovali čočky v drogerii. Nikoho nepodněcuji, jen vyjadřuji svůj názor a zkušenosti a předpokládám, že mě čtou jen samí rozumní lidé, kteří by si jen tak z nudy nekoupili čočky a nenasazovali si je. Samozřejmě si vždy musíte vybírat čočky, které odpovídají nejen vašim dioptriím, ale také vašemu zakřivení oka a průměru. Mohlo by se zdát, že jsou všechny čočky stejné, jen si vybrat značku, ale není to tak, takže bacha na to :) Pokud vám vyhovuje měsíční perioda nošení čoček, určitě mrkněte, na eshopu mají velký výběr a vybere si podle mě každý.

A abych nezapomněla... mám tu ještě tip na roztok.
Většinou, když si objednávám z tohoto eshopu, tak si vezmu i roztok Gelone, jelikož cenově vychází velmi dobře a také bývá ve výhodných setech s čočkami. Vím, že mi naprosto vyhovuje. Skvěle čočky vyčistí, nepálí v očích, takže co víc si přát :)

Toto jednotlivé 360 ml balení vychází na 289,- Kč.


Určitě mi napište, jaké čočky a roztoky vyhovují vám :)




6 komentářů:

  1. Já se pořád tak nějak čoček bojím:D Každopádně jsem nešika a brýle mi synovec vždycky rozbije..takže možná už je konečně zkusím:D
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se bez čoček už neobejdu :) sice je střídám s brýlemi, ale čočky jsou pohodlnější... každopádně ať u očního lékaře nebo v optice tě naučí si čočky dávat a všecko, takže se nemusíš bát :)

      Vymazat
  2. Ty jsem mela, ale boleli me oci. Pak jsem vystridala dalsi dvoje a porad. Ale pak se mi osvedcily tyto https://www.nejlevnejsikontaktnicocky.cz/soflens-38-6-cocek/ a mam je do ted. Ale je to dost individualni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, je to individuální :) každý si musí najít to své, stejně jako v kosmetice... každopádně ty Soflensy jsem nosila když mi bylo tak 16 a pak se mi po nich strašně začly vysušovat oči, tak jsem přešla na Air Optix, které jsem nosila hodně dlouho, pak ty čočky z dm, biofinity a teď mám zase tyhle :)

      Vymazat
  3. Me se hodne osvedcily tyto - https://www.najlacnejsiekontaktnesosovky.sk/sk/johnson-johnson-acuvue-2-6-cocek.html a nedam na ne dopustit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám radši tyhle https://www.najlacnejsiekontaktnesosovky.sk/sk/proclear-1-day-30-cocek-cooper-vision.html a jsou i levnější.

      Vymazat