středa 20. září 2017

Podzimní nadupaný dm box

Ahoj,

tak přesně po třech letech se mi podařilo získat dm box! A zrovna zase podzimní :) Byla jsem šťastná jako blecha, protože boxíky s překvapením naprosto zbožňuju a dm box je fakt TOP! Vždycky je skvěle poskládaný a obsahuje produkty, kde většinu vždycky využiju. Škoda, že se nedá normálně koupit :( 

Teď už ale k obsahu, protože je opravdu NADUPANÝ!




Našla jsem v něm 14 plných produktů a dva vzorečky. Zrovna u dm boxu mě štve, že u produktů nejsou uvedené doporučené ceny. U Glanc boxu se mi líbí, že když si nějaký produkt oblíbíte, tak hned víte, kolik vás bude stát, až si ho zase půjdete koupit :)



Nejprve začnu produktem, na který jsem opravdu zvědavá. Micelární šampon na vlasy od značky Nivea. V boxu byly dvě varianty a já mám zrovna variantu na slabé vlasy a citlivou pokožku hlavy. 

Dalším vlasovým produktem je mini verze suchého šamponu od Batiste ve verzi Tropical. Cestovní verze se vždycky hodí a suché šampony od Batiste jsou prostě nejlepší!

Poslední věcí na vlasy je šampon od Garnier Fructis Goodbye Damage. Popravdě šampony od Garnier moc nemusím, ale určitě ho vyzkouším, popř. ho bude kdyžtak používat manžel :-D


Další dva produkty jsou sprchový gel od Adidas a intimní ubrousky femfresh. Manžel tyhle sprcháče nemusí, takže poputuje k mému taťkovi, který je má naopak rád a používá je. Musím ale říct, že voní hezky :)

Intimní ubrousky se nikdy neztratí.


Když už jsme u té tělové péče, tak v boxu bylo i malinké tělové mléko treaclemoon pretty rose hearts. Vůni růží moc nemusím, takže ho určitě pošlu dál, ale mrknu po jiné variantě, protože balení i složení je skvělé!


Co ale využiju na 100%, tak jsou produkty na rty. Jednak Labellino, které jsem si plánovala pořídit. V boxu je ve variantě raspberry & red apple a voní naprosto božsky! 

Druhým produktem na rty je krémová rtěnka od essence v odstínu 08, která se podle mě na podzim skvěle hodí!





Z pleťové péče jsem v boxu našla hydratační esenci od alverde. Ráno a večer po vyčištění pleti se má nanést pár kapiček na obličej a rozetřít. Zní to hezky, tak uvidíme :)


Od trend it up byly v box dva produkty. Prvním z nich je péče o nehtovou kůžičku s výtažkem z bílého lanýže. Podobnou péči mám od Weledy a naprosto ji zbožňuji, tak aspoň budu mít srovnání :)


Pokračujeme dekorativkou... Box obsahoval i oční linky v peru od Catrice, měly by být voděodolné, tak uvidíme :) Hrot vypadá moc hezky, tak snad se s ním bude i hezky pracovat.



Když už tu máme ty linky, tak pokračujeme dekorativkou na oči a tentokrát je to objemová řasenka pro ultra černý pohled od Trend it UP. Kartáček vypadá slibně.



Aby to nebylo jen o kosmetice, tak do boxu přidali i ovocnou kapsičku od značky Relax s ananasovou příchutí.


Posledním produktem je spona do vlasů od značky ebelin.


A nakonec dva vzorečky. Jeden vzorek tělového krému od značky Barnangen, kterou vůbec neznám a druhý parfému od Naomi Campbell.


Podle mě je box napráskaný samými super produkty a téměř vše využiju :)

14 komentářů:

  1. Tak ten box vyzerá naozaj parádne! To labellino mám doma a je super, krásne vonia :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super box! škoda, že já ho nevyhrála :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. škoda, že se nedá normálně koupit, že? :( Já ho získala po třech letech :-D a to soutěžím vždycky..

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. že? Nádherně podzimní... opravdu si s vymýšlením produktů hezky vyhráli...

      Vymazat
  4. Wau tak tento box se vážně vydařil :-) na mě se zatím štěstí neusmálo.
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je fakt boží! Tolik produktů a od každého něco :)

      Vymazat
  5. Fakt povedený box, vyžila bych vše kromě věcí na vlasy, na ty se snažím používat přírodní produkty a značky typu Nivea apod. tolik nevyhledávám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ani Niveu ani Garnier na vlasy taky normálně nekupuji, ale na druhou stranu ráda zkouším nové věci :) takže vyzkouším...

      Vymazat
  6. Já zatím štěstí neměla, ale podařil se mi vyhrát DM baby box a ten byl také moc fajn :-), jinak musím uznat , že tenhle box se fakt vydařil a také bych asi vše využila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé, doufám, že se mi někdy poštěstí vyhrát ten baby :)

      Vymazat
  7. Musím říct, že box se tentokrát hodně podařil! :) Rtěnky od Essence mám hodně ráda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to teda :) a tahle je fakt pecka! Bude slušet snad každé...

      Vymazat