úterý 2. května 2017

Rtěnky Revlon Ultra HD Gel Lipcolor

ahoj,

dneska tu pro vás mám recenzi na moji závislost a to ♥ RTĚNKY ♥ 
Jelikož je Máj lásky čas, tak Revlon přichází s novinkovými rtěnkami. Tentokrát se jedná o gelové rtěnky, které mají jednak hydratační účinek díky obsahu kyseliny hyaluronové a zároveň jsou vysoce pigmentované.

Rtěnky jsou k dostání v 8 odstínech a na webu Fann parfumerie si je už můžete prohlédnout nebo rovnou koupit, v Rossmannu jsem je zatím neviděla :) 

Když jsem balíček od Revlonu otvírala, tak jsem tajně doufala, že tam najdu nějaký odstín do fialova a ono jo!!! 



Jak jsem už nakousla, tak jsem v balíčku našla dva odstíny, jeden do fialova - vineyard a jeden červený - sunset. Ten červený tolik nevynosím a raději bych uvítala malinový garden nebo světlounce růžový pink cloud, ale nevadí, můžu si je kdykoliv dokoupit :) a navíc s odstínem vineyard se zastoupení Revlonu trefilo přímo do černého, takže za to jsem opravdu vděčná.




V první řadě nesmím zapomenout ohodnotit balení rtěnek, protože to je prostě luxusní a hlavně originální. Žádnou rtěnku v podobném balení ještě nemám a to jich nemám málo :-D Manipulace s ní je taky snadná, hrot rtěnky mi naprosto vyhovuje, skvěle se s ním vykreslí srdíčko i celé rty. 

Vůně rtěnky je stejná jako u HD tekutých matných rtěnek - sladká, prý vanilková, ale já v ní cítím gumové bombonky :D

Tím, jak je konzistence gelová, tak se rtěnky snadno nanáší a jsou na rtech neskutečně příjemné. Navíc mě potěšilo, že nevytváří žádné mapy, na rtech jsou krásně jednolité i když se ze rtů ztrácí. Nezbyde vám na rtech ten klasický škaredý obrys, ale barva se ztrácí rovnoměrně po celých rtech a nakonec zůstanou rty jen lehounce zbarvené a stále hydratované.

S rtěnkami jsem neskutečně spokojená, vineyard nosím teď každý den a asi ještě dlouho budu!

Jediné mínus vidím v tom, že je rtěnky v balení poměrně málo - 1,7 g (běžné rtěnky mají přes 3g), takže s mou spotřebou budu brzy dokupovat další balení :-D 

Doporučená cena: 274,- Kč.


10 komentářů:

  1. Tý jo tak tohle vypadá naprosto skvěle! :) Odstíny jsou povedené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsou úžasné ... těším se na červnový festival ve Fann parfumerii (jestli zase letos bude), to tam stojan Revlonu doslova přepadnu :-D

      Vymazat
  2. Náááádherné, moc ti sluší! Přesně, aj já jsem toto chválila, že i když jde o takové ty mazlavé, gelové rtěnky, tak udělají hezkou barvu na rtech v jednom tahu, že, žádné flekatění. No přidávám se, také jsem moc spokojená:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) jsou to boží barvičky! Tahle novinka mě nadchla na 100%!

      Vymazat
  3. Sunset jsem si taky pořídila :) obě barvičky jsou krásné a moc ti sluší. Já jsem ji ještě neměla ale brzy na ni dojde ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neváhej :) když nejsou rty v kondici na matnou rtěnku, tato na nich vypadá skvěle!

      Vymazat
  4. Mňa očarila práve tá červená, túto gelovú konzistenciu zbožňujem, podľa popisu je podobná aj jedna od avonu. Aj by som si zbehla tieto kúsky omrknúť, ale čo ja viem, na Slovensku Revlon bohužiaľ nie je a do Čiech tak skoro ísť neplánujem. Škoda :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. téééda, tak to jsem si myslela, že Revlon na Slovensku je... to je škoda :( většinu jejich produktů mám moc ráda, především make-up a velkou část rtěnek :)

      Vymazat