středa 26. dubna 2017

Ze soukromí: Mé těhotenství - bylo plánované, jak jsme to zjistili?

Ahoj,

dneska to bude trošku, nebo spíš úplně, z jiného soudku :) Chtěla bych se s vámi občas dělit i o mé soukromí a určitě mi dejte vědět, jestli o takovéto články budete mít zájem. Já je mám ráda u jiných blogerek, přijdou mi šíleně odpočinkové a proto jsem se i já rozhodla občas trošku svěřit.

Poslední dobou se nám život podstatně mění, řešíme zásadní a zároveň nejkrásnější otázky našeho života, takže doufám, že vás tyto články budou nejen bavit, ale, že vás třeba i k něčemu inspirují :)

Tou nejnádhernější událostí je v současné době, že čekáme miminkoooo ♥


V dnešním článku bych vám chtěla popsat úplné začátky, jestli jsme miminko plánovali, kdy se to stalo atd...

Pokud mě znáte, nebo aspoň sledujete déle, tak víte, že už 3 roky neberu antikoncepci, protože jsem ji jednak brala asi 8 let vtahu a tak jsem chtěla nechat tělo odpočnout a jednak jsem si říkala, že za nějaký čas budeme chtít miminko a proto je potřeba tělo pročistit a "připravit" na ně :)

Když jsme vloni vybírali dovolenou, tak jsme si říkali, že bychom chtěli prožít ještě nějaké dobrodružství a zároveň vidět něco, na co budeme dlouho vzpomínat a pak bychom už chtěli miminko, věnovat se mu naplno a cestovat s ním po Česku a okolí. Když se blížil termín dovolené, tak jsme si řekli, že by bylo skvělé, kdybychom si z dovolené odvezli ten nejkrásnější suvenýr a to miminko. Samozřejmě jsme věděli, že by to byla opravdu velká náhoda, kdyby se nám to takhle hned podařilo, protože máme v okolí plno párů, které se o miminko snaží třeba i rok a více a stále nic.

Jak jsme přijeli z dovolené, tak jsem si hned dělala těhotenský test. Samozřejmě to bylo ještě před tím, než jsem to měla dostat... nějak jsem si nezjišťovala, kdy si test udělat... a vyšel negativní. Tak jsme neztráceli hlavu a říkali si, že to vůbec nevadí, že to vyjde jindy. Jenže já jsem furt tak nějak věřila, že to nedostanu a že jsme si ten krásný suvenýr přece jen s sebou do Česka dovezli. No a samozřejmě se menstruace nedostavovala a po pár dnech zpoždění jsme s manželem seděli v obýváku u filmu, nějak jsme se bavili a já se zmínila o tom, že co když v bříšku to miminko přece jen je.. a on jen tak prohodil: "tak však si jdi udělat test"... no a tak jsem šla :-D ... to je romantika, co? :-D

A co se nestalo??? :) Na testu se pomalinku začla objevovat druhá čárka, hodně slabounká, ale byla tam :) Tak jsem vzala ten test se dvěma čárkama a nesla ho manželovi do obýváku ukázat. Položila jsem ho na stůl (ano, ten počůranej test :-D), oba jsme si sedli, koukali na něj jako na svatý obrázek, usmívali se a jen jsme dokola na střídačku opakovali, že jsou tam opravdu dvě čárky. Asi abychom se ujistili a vstřebali to :-D Po pěti dnech jsem si pro jistotu udělala druhý test a tam se ta druhá čárka objevila už rychleji a byla i výraznější :) Poté jsem se už objednala na gynekologii, aby mi tam potvrdili, že jsem opravdu těhotná a pak už jsme se mohli naplno radovat z té nádherné události.

Děkuji, že jste došly až sem a budu moc ráda, když mi napíšete, jak jste to měly s "plánovaním" a zjištěním, že jste těhotné, vy :)






10 komentářů:

  1. To je krásný, že vám to tak vyšlo, Klárko :) Držím palečky, ať se Tobě i miminku daří a těším se na nějaké pokračování ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc :) pokračování určitě bude, jen jsem s těmito články nechtěla začít moc brzy, abych něco nezakřikla a tak..

      Vymazat
  2. Moc hezke :-) Je zázrak,když to vyjde takhle rychle.My měli taky štěstí jako vy ;-) Tesim se na další články,Klarko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to vidím jako zázrak :) a je skvělé, že vám to taky vyšlo takhle hned!

      Vymazat
  3. To je krásný příběh 🍀moc vám to přeji 🌸 nejen krasná dovolená, ale i spolu s úžasnými zážitky s vámi přijelo i miminko ❤️ tesim se, az tu bude s námi ❤️

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi moc krásná maminka, gratuluji! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tobě to bříško tak sluší Klárko, moc gratuluji a přeji hodně zdravíčka! :)

    OdpovědětVymazat