neděle 23. dubna 2017

Revlon PhotoReady Insta-Fix Makeup v tyčince a tvářenka Insta-Blush

Ahoj,

opět tu pro vás mám něco z řady novinek a tentokrát z dekorativky od značky Revlon. Na duben si pro nás Revlon připravil dvě novinky - make-up a tvářenku v tyčince. Přiznám se, že bych si ani jeden z těchto produktů sama nekoupila, i když vím, že plno blogerek make-up v tyčince od jiných značek rádo používá. Ale samozřejmě, když mi Revlon tyto novinky poslal, tak mě zajímalo, jak s nimi budu spokojená a ihned jsem je začla testovat :) 


Revlon PhotoReady Insta-Fix Makeup
Líbí se mi, že mi Revlon vybral dva nejsvětlejší odstíny make-upu a to odstín Shell a Nude, k dostání je i třetí, nejtmavší odstín, Natural beige. 




Momentálně jsem, jako většina z nás, po zimě šíleně bílá a proto jsem začala testovat odstín Shell, který je podle mě naprosto totožný s odstínem mého největšího oblíbence Revlon Colorstay make-upu v odstínu 150 - buff. 

Aplikace je opravdu neskutečně snadná, nanesete makeup pár "čmrknutíma" na obličej a rozetřete houbičkou nebo štětcem. Má hezky krémovou a snadno roztíratelnou konzistenci, takže aplikace opravdu netrvá moc dlouho, což je skvělé plus. Nikde neflekatí, nezalézá do pórů a vypadá hodně přirozeně. Tím chci říct, že krytí je podle mě spíše nižší střední, takže já musím použít ještě i korektor. Každopádně na mé mastnější pleti je výdrž dost průměrná, i když použiji bázi a fixační sprej, tak odpoledne a k večeru make-up už nevypadá tak dobře, začínám se lesknout a přijde mi, že se začne i lehce slévat, takže u mě stále vede klasický tekutý Colorstay, se kterým i večer vypadá pleť bezchybně. Na druhou stranu se mi líbí aplikace a především na cesty je to naprostá pecka! Momentálně ho používám, když spěchám nebo když vím, že mi bude stačit, když mi perfektní líčení vydrží lehce přes půl dne.

K dostání v prodejnách Rossmann za doporučenou cenu 299,- Kč. 

Revlon Insta-Blush
Opakem těchto make-upů je tvářenka v tyčince. Tvářenka je dostupná ve dvou odstínech a to Candy Kiss pro světlejší pleť a Berry Kiss pro tmavší. Opět mi zástupci značky Revlon vybrali skvělý odstín a to pro světlejší pleť Candy Kiss.




Odstín mi přišel naprosto dokonalý, když jsem na něj poprvé koukla. Když jsem ho zkusila na ruku a poté na tvář, tak už tolik ne :( Ne, že by tyčinka a pak nanesený odstín měly jinou barvu, ale spíš, že tyčinka nepřenášela téměř žádnou barvu!!! Když už se mi něco podařilo přenést (viz foto), tak byla ta barva neskutečně světlá a DĚLALA FLEKY. Zklamání na plné čáře a to jsem se popravdě na tvářenku těšila víc jak na make-up :( 

Na tváři to bylo dost podobné, jako na ruce - tvářenka téměř neviditelná a musela jsem ji nanášet "ťupkáním", aby nevytvářela fleky. Stejně jsem pak přes ni musela nanést klasickou pudrovou tvářenku, aby na těch tvářích vůbec bylo něco vidět. 

Tím pádem tvářenka nepřináší žádné usnadnění pří líčení tváří, ale spíš krok navíc.

K dostání ve vybraných prodejnách Rossmann za 309,- Kč

Co říkáte celkově na produkty v tyčince? Máte s nimi zkušenost? :)

Já jsem moc ráda, že jsem je díky zastoupení značky Revlon mohla vyzkoušet a udělat si na ně názor :)

2 komentáře:

  1. Tyto novinky jsem také testovala a z makeupu jsem nadšená! :) Bohužel, s tvářenkou jsem spokojená o poznání méně.. :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. musím říct, že mě makeup mile překvapil, jak jsem psala na začátku, sama bych si ho nekoupila, myslela bych si, že nemůže klasický tekutý makeup nahradit, ale mýlila jsem se a jsem moc ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet a určitě ho budu používat dál :) O tvářence to bohužel říct nemůžu :(

      Vymazat