pondělí 17. dubna 2017

Fixační sprej na make-up Sephora

Ahoj,

dnešní článek není o žádné novince na trhu, ale o mém objevu :-) 

Dříve jsem fixační spreje na make-up nepoužívala a teď vím, že to byla chyba... vlastně mým prvním byl fixační sprej od značky Freedom, který nebyl vůbec špatný, ale šíleně mi smrděl, takže ho používat bylo pro mě za trest :-/ pak jsem objevila dokonalý sprej od Urban Decay De-Slick, nádherně pleť zmatní, zafixuje a opravdu prodlouží výdrž make-upu, prostě splňuje vše, co od fixačního spreje očekáváte... akorát jediným mínusem je pro mě cena. Dávat 830,- Kč za fixační sprej se mi popravdě moc nechce, takže jsem, i když je skvělý, hledala náhradu a huráááá... mám ji! Stojí o půlku méně a udělá naprosto tu stejnou funkci :) 

Samozřejmě vzhledem k objemu lahvičky to není přesně o půlku, jelikož de-slick od UD má 118 ml a stojí 830,- Kč a fixačního spreje Sephora je jen 80 ml a stojí 390,- Kč, ale i tak je to podle me velký rozdíl :)


Takže pokud jste ho ještě neobjevily (věřím, že plno z vás ano, jen já jsem pozadu), tak pro něj utíkeje, rozhodně neprohloupíte! Výdrž make-upu s použitím a bez je na mé pleti hooodně znatelná! :)

2 komentáře:

  1. Hmm zní to zajímavě a dá se použít i jako primer?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. téda, tak to jsem nezkoušela... mám ráda klasické tekuté báze, každopádně asi teda vyzkouším :)

      Vymazat