středa 19. dubna 2017

Roll-on deodoranty Weleda

Ahoj,

opět tu mám novinky od Weledy a tentokrát se bude jednat o deodoranty. Už jednou jsem vám o deodorantech od Weledy psala a byly to ty ve spreji ve skleněné lahvičce, pro připomenutí můžete mrknout sem. Tentokrát to nebudou sprejové, ale roll-on deodoranty. Popravdě tento typ obecně nemusím, ale zrovna u Weledy jsem na ně byla zvědavá. Po většině roll-onů mi totiž zůstává divný mokrý pocit v podpaží a to není zrovna to, co bych od nich očekávala. 

Každopádně zpět k těm, kterým se chci dnes věnovat :) Jsou k dostání ve třech variantách a popravdě mě výběr vůní potěšil. Nejvíce miluji citrusovou vůni a granátové jablko a zrovna v těchto variantách je k dostání. Existuje i modrá verze pro muže, ve které je k dostání např. i sprcháč a ten můj drahý naprosto miluje, takže i on si přišel na své.




Jelikož se jedná o Weledu, tak je vcelku jasné, že jsou deodoranty bez hliníkových solí a obsahují pouze přírodní esenciální oleje :) Mají poskytovat 24 hodinovou ochranu před tělesnými pachy. 

Konečně můžu hodnotit i účinek deodorantu, jelikož se v těhotenství bohužel více potím. Bála jsem se, že pro mě Weleda nebude dost výkonná, ale jsem mile překvapená. Po nanesení se rychle vstřebá a vytvoří takový jemný, svěže vonící, film, který v podpaží cítím i před tím, než se jdu osprchovat. Navíc i můj manžel, který začal testovat hned se mnou a potí se o dost více než já a málokterý deodorant mu vyhovuje, je s ním neskutečně spokojený a stále si ho chválí. Většina deodorantů mu udělá v podpaží hnusnou nepříjemnou tvrdou krustu a stejně se i přes ni potí, takže každý druhý deodorant končí po pár použitích v koši. 

Jak jste asi pochopili, oba deodoranty jsme si neskutečně oblíbili a oproti těm sprejovým od Weledy, které jsem používala spíše na osvěžení a pro příjemný pocit v podpaží v parném létě, tyto používám každodenně pro celkovou ochranu podpaží a nemůžu na ně říct nic negativního. 

Abych nezapomněla, tak každý deodorant má 50 ml a běžně stojí 199,- Kč. 

Pokud si ho nechcete hned kupovat, zkuste štěstí v soutěži na stránkách Weledy: soutez :)

5 komentářů:

  1. Tak to je paráda, že fungují:) A ty vůně také super:) Díky za tip

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vůně vybrali fakt skvěle :) kór teď na jaro/léto budou skvělé....

      Vymazat