pátek 12. května 2017

Catrice prime and fine báze pod makeup

Ahoj,

už jste mohly zaznamenat na Instagramu, že jsem si pořídila tuto bázi pod makeup od Catrice. Nechci to tvrdit, ale myslím si, že je to novinka v jejich sortimentu, protože ještě nikdy jsem ji ve stojanu neviděla. Minimálně pro mě to teda novinka je :-D Dlouho jsem hledala nějakou náhradu za bázi od UD Pore Perfecting, protože i když je fakt skvělá a za tím si stojím, její cena je fakt dost vysoká (840,- Kč). 




Báze mě hned zaujala svou konzistencí, je dost podobná právě té od Urban Decay, i když ta je v tubě, tudíž je o trošku tekutější. Na omak je krásně jemná, sametová a skvěle se roztírá. Pleť opravdu skvěle připraví na nanesení makeupu, pleť je krásně vyhlazená a přijde mi, že s ní vydrží makeup opravdu déle. 

Cena: 139,- Kč



Prvně jsem si myslela, že samotný článek ani nebudu sepisovat, protože podle mě buď báze sedne nebo nesedne a nemusím se o tom rozepisovat a vlastně to tak i je, protože jsem vám akorát napsala, že je báze skvělá a že mi padne. No a vlastně to byl důvod sepsání recenze, protože až některá budete hledat super bázi, snadno se k tomuto článku proklikáte :)

No a teď mě zajímá, jakou bázi jste si oblíbily vy? :) Popř. máte zkušenost právě s touto?

2 komentáře:

  1. Ahoj Klári, chci se zeptat, zda báze i zakrývá póry na tvářích a nebo je spíše jen matující a prodlužuje výdrž makeupu? A nemáš pocit, že by se tvořily více černé tečky atd...?
    Děkuji za odpověď
    P.S.- bude článek o tvé aktuální péči o plet?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, určitě póry lehce zneviditelňuje, ale není to tak, že by je zakryla úplně :) každopádně pleť opravdu nádherně vyhladí a makeup s ní vypadá o dost lépe! Bála jsem se, že bude póry zanášet, že se mi budou tvořit více černé tečky, ale není tomu tak, možná i proto, že báze střídám a nedávám si každý den tu stejnou :)

      Článek určitě bude, tento týden bude první část článku o nové pleťové kosmetice, kterou jsem objevila i s Givkou a pak chystám komplexní článek o celkové péči o pleť, jelikož teď už nepoužívám stále dokola jen Avéne řadu Cleanance, ale mám i jiné pomocníky :)

      Vymazat