neděle 7. května 2017

Jak jsem využila první glanc box roku 2017

Ahoj,

dneska tu mám opět článek o glanc boxu, ale ne ten rozbalovací, který vždycky ještě ten den vidíte všude na instagramu nebo na blozích, ale takový, že vám řeknu, jak jsem s produkty z boxu spokojená po delší době používání :)

Box tentokrát obsahoval 6 produktů a líbí se mi, že jsem tam našla od každého něco - na tělo, na obličej, na vlasy a na úklid.


Prvním produktem byl deodorant Fa. Popravdě značku Fa vůbec nevyhledávám a už to bude nějaký ten pátek, co jsem si od ní něco koupila. Byla jsem tedy ráda, že po dlouhé době zase něco vyzkouším. Už po prvním použití jsem věděla, že to nebude žádný propadák. Jednak moc příjemně voní a jednak i funguje :) Takže deodorant od Fa za mě super!

Cena: 79,90 Kč


O micelárním gelu od Garnier jsem už slyšela, takže jsem byla zvědavá, jak sedne právě mně. Když jsem se tak v koupelně rozhlídla, zjistila jsem, že na čištění pleti kromě pár produktů od Avéne, mám samé Garnier přípravky, takže do mé "sbírky" hezky zapadl. Nepoužívám ho samostatně, že bych si pleť očistila jen tímto gelem, ale používám ho na dočištění a tuto funkci splňuje skvěle. Pleť krásně vyčistí a není ani trošku zarudlá.

Cena: 119,- Kč


Můj oblíbený Dove... Šampony od Dove mi neskutečně sedí, takže jsem byla moc ráda, že vyzkouším i tuto novinku. Samozřejmě bych přivítala, kdybych v boxu našla šampon i s kondicionerem ze stejné řady, jak to mám ráda, ale to je jediné mínus. Šampon mým vlasům opět skvěle vyhovuje, takže nemůžu nic vytknout :)

Cena: 79,90 Kč


Jediný produkt, který jsem nevyzkoušela je sprchový gel také od Dove. Momentálně mám problémy s pokožkou na těle, takže na ni používám jen neparfémovaný sprcháč od Avéne, který mi byl v lékárně doporučen. Obecně mi ale vždycky sprcháče od Dove vyhovovaly, takže si myslím, že tento pak nebude výjimkou, navíc nádherně jemně voní.

Cena: 72,90 Kč


Dalším produktem je čistič do pračky ... upřímně, tento produkt bych v boxu vůbec nemusela mít... pračku zanešenou nemáme a navíc má čistící program, který se po nějaké době musí použít a tím se pračka čistí. Chtěla jsem vám ale říct pocity z používání, takže jsem ho vyzkoušela a přijde mi, že s pračkou nic neudělal, akorát po otevření bubnu divně smrděla, což normálně nedělá, takže je vám jasné, že si ho určitě kupovat víckrát nebudu a doporučit ho taky nemůžu...

Cena: 69,90 Kč


Posledním produktem, který se hodí vždycky, je pasta na zuby. Pasty na zuby od Signal mám ráda, sice používáme hlavně tu řadu White Now, ale obecně nám tato značka vyhovuje nejlépe. Po vyčištění cítím, že jsou zuby čisté, navíc mi i chutná, takže tady není co hodnotit. Po spotřebování se určitě vrátíme k našim oblíbeným pastám White Now, ale jsem ráda, že jsme vyzkoušeli zase nějakou  jinou :)

Cena: 53,90 Kč


Obecně jsem s boxem moc spokojená a těším se na další! Ty potravinové mi přijdou poslední dobou nic moc, proto vždycky čekám spíše na tento drogerkový, který mě ještě nikdy nezklamal. 

A co vy? Objednáváte si brandnooz box nebo spíš glanc box? 

6 komentářů:

  1. Musím říct, že tohle vydání dle mého docela povedlo! :) Využila bych vše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky si myslím :) jsem ráda, že jsem si ho objednala... určo beru příště zas!

      Vymazat
  2. Nevyužila bych ani jednu věc, všechny značky nemám ráda a nepoužívám je, ještě že jsem do toho nešla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš, jak je ta kosmetika šíleně individuální :) i když je pravda, že i na potravinový brandnooz někdo napíše, že pecka a mně třeba nesedne ani jedna věc...

      Vymazat