pátek 4. března 2016

Rozbalování mého prvního Glanc Boxu

Ahoj,

jak už jsem předesílala na Facebooku, objednala jsem si můj první Glanc Box, jelikož mi strašně chybí Ladybox a podobné koncepty. Mám ráda překvapení, takže, když se objevil Glanc Box, hned jsem si ho musela objednat :) Sice to není úplně stejné, jako např. zmiňovaný Ladybox, jelikož se v něm má skrývat drogerie, takže i věci do domácnosti, jako jsou čistící prostředky atd... ale to mi vůbec nevadí, ty jsou také potřeba a aspoň objevím nějaké novinky i v této oblasti...

A co se v něm skrývalo?


1. Univerzální čistící ubrousky - Savo


To je hned první věc, kterou bych si normálně koupit nešla, jelikož ani nevím, že něco takového existuje. Určitě je na 100% využiju, hlavně na otření WC, umyvadla a podobných věcí budou skvělé :) Navíc jsou s vůní levandule :)

Jsou v prodeji od ledna letošního roku.
Cena: 54,90 Kč

2. Sprchový gel Yves Rocher Un Matin au jardin


Sprchové gely od Yves Rocher mám moc ráda a tato únorová novinka je navíc s citrusovou vůní, takže o to víc se na něj těším :)

Cena: 175,- Kč

3. Aviváž Silan Soft&Oils Pink


Naopak aviváž mě moc nepotěšila, jelikož na praní jsem zvyklá používat tablety. Samozřejmě ji ale určitě také nějak upotřebím :) Je to únorová novinka s vůní růží.

Cena: 69,90 Kč

4. Vůně do WC Domestos Power 5


Závěsné vůně do WC používáme, takže jsem ráda, že vyzkoušíme i tuto novinku :) Doporučená cena mi ale přijde docela přemrštěná, tak uvidíme jaká bude :)

Cena: 54,90 Kč

5. Zubní pasta Zendium


O této pastě jsem už slyšela a jsem na ni moc zvědavá. Funguje na jiné bázi než ostatní pasty a neobsahuje pěnivou složku SLS, takže to pro mě bude úplně něco jiného :)

Cena: 109,- Kč

6. Detoxikační pleťový krém Dermacol


Tento pleťový krém mě potěšil ze všech produktů nejméně. Nejen, že to není už žádná novinka a od těchto boxů čekám představení novinek, ale i proto, že zrovna pleťové krémy bych do boxů nedávala. Každý máme úplně jinou pleť a jsme zvyklé používat něco jiného. Určitě bych zvolila něco univerzálnějšího. 
Cena: 329,- Kč

Celkově hodnotím box vcelku neutrálně. Produkty, kromě krému na obličej, využiji všechny, ale nejsou to žádné pecky, jako bývaly třeba v Ladyboxu. Určitě bych příště uvítala i něco z dekorativky :) 

A co Vy? Co na něj říkáte? Objednaly jste si ho také? 

4 komentáře:

  1. Já jsem spokojená se vším. Naopak oceňuji, že v boxu není dekorativka, protože toho je všude plno :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super :) já bych právě zase vyzkoušela např. nějakou zahraniční značku nebo nějakou novinku z dekorativky dostupnou u nás ... to je právě na preferenci každého, ale je pravda, že jinak jsem s boxem spokojená :)

      Vymazat
  2. Mě by nejvíce zajal asi ten krém a pak ty ubrousky, jinak vše prima :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vidíš :) a ten já zase oceňuji nejméně, tady jde vidět, jak každý od boxu očekává něco jiného... já jsem ale nakonec taky spokojená, ubrousky jsou super! Dneska jsem je už zkoušela :)

      Vymazat