sobota 12. března 2016

Nová "brýlová" image

Ahoj :)

rozhodla jsem se, že Vám ukážu můj nový vzhled... Jak už dobře víte, tak jsem "slepoň" a nosím čočky. Před nedávnem jsem se rozhodla, že bych si měla pořídit nové brýle pro případ, kdy bych si nemohla nasadit čočky (např. kdyby mě postihl nějaký zánět oka nebo něco něco podobného). Staré brýle, které jsem nosila jen v případech nouze, protože se mi přestaly líbit, byly navíc už slabé. Vybírala jsem docela dlouho, jelikož se mi pro mě žádné brýle nelíbily. Až jsem narazila na jedny, které mi padly do oka na první pohled :) Já to tak mám vždycky. Se svatebními šaty jsem to měla úplně stejně. Většina slečen si zkouší milion šatů, dlouho se rozhoduje, než si vybere ty pravé, ale já jsem to měla naopak. Každé šaty jsem si sjela pohledem a jen jedny jediné mě zaujaly, vyzkoušela jsem si je a nakonec i odnesla :-D Takže nikdy neřeším dilema, co si pořídit, u mě je to buď jasné ANO nebo NE :)

Jak jste si mohli už všimnout, mou oblíbenou barvou je fialová, takže i brýle jsou nakonec fialové :)



Od začátku jsem chtěla velké brýle, jelikož i sluneční nosím vždy velké. Přijde mi, že pro můj typ obličeje jsou nejvhodnější :)

Jsou kovové s nastavitelnými pacičkami na nose. Líbilo se mi i plno plastových brýlí, ale nejen, že na mě byly moc mohutné, neseděly mi ani na nose, jelikož žádné z nich pochopitelně nemají nastavitelné pacičky.

No a aby to nebylo jen o nich samotných, rozhodla jsem se, že vám zde ukážu i s jakými produkty jsem se dnes líčila :)

Dávala jsem důraz na rty, ale zase jsem nechtěla, aby výraznější než samotné brýle. Použila jsem moji momentální velkou oblíbenkyni a to rtěnku od Milani.

Je to velmi přirozený odstín č. 43 - Pretty Natural. Má krásnou nude barvičku s nádechem do fialovohněda :)
Rtěnka je krásně pigmentovaná, krémová a hezky se nanáší, ale je pravda, že když bych si ji např. celé dopoledne neupravila, tak rty vysuší a trošku na krajích sešupinovatí, takže pozor na to :)




Oči jsem si líčila s paletkou od Freedom, kterou momentálně testuji a snažím se na ni vytvořit celistvý názor :) Snažila jsem se i oči ladit do fialova, takže jsem zvolila jemné nafialovělé odstíny. Použila jsem především tyto dva vyznačné, které jsou matné, středně pigmentované a poměrně dost práší.


Na pleť jsem použila vše od značky Revlon. Make-up Colorstay v odstínu 150 Buff na normální a suchou pleť. Bázi Photoready a korektor stejné řady. O všem ještě uslyšíte (popř. si přečtete), takže se o tom nebudu dlouze rozepisovat :)


Fotky celého mého vzhledu jsou focené jen mobilem, jelikož foťák mi strašně "žral" barvy a např. rtěnka vůbec nevypadala tak, jako ve skutečnosti. Takže se omlouvám za kvalitu, ale takto všechny barvy odpovídají a o to mi jde :)



Doufám, že se vám dnešní článek líbil a určitě mi dejte vědět, čemu dáváte přednost, jestli brýlím nebo čočkám :)

Pěkný víkend!!!

27 komentářů:

  1. Ahoj, tak já dávám přednost čočkám, taky mám pěkné brýle, každý mi říká, jak mi sluší, ale já se prostě v brýlích necítím, takže je nosím pouze doma. Bez čoček jsem taky pěkně slepá (2 dioptrie). Ale tyto brýlky Ti sluší, ale myslím si, že je to hodně o zvyku. Ale každopádně na řízení auta volím vždy čočky, párkrát se mi stalo, že mi v brýlích něco "uniklo" :( . Jen mám otázečku trochu mimo téma- "kde chodíš na ty pěkné trička- toto nebo to proužkované z minulého článku- v Ově Mango není . díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týýýjo, s tím autem jsi to vystihla... včera jsem měla na sobě brýle poprvé a hned v nich řídila... bylo to takové divné, i se mi hůř parkovalo, tak si říkám, jestli si na to vůbec zvyknu... no... dvě dioptrie jsou zlaté :-D ale je pravda, že od dvou dioptrií jsem začla tu slepost vnímat, momentálně mám už 5,75 :/ a to je už síla... už sháním i zvětšovací zrcátko, abych se dokázala bez čoček namalovat...

      Každopádně toto i to proužkované jsou má "domácí" trička :-D to Mangové je z jejich eshopu www.mango.com a toto je tuším z Pepca :) obojí jsou za pár kaček...

      Vymazat
  2. Jé, tak ty ti vážně sluší! Já jsem čočkař, ale plánuji si pořídit nové brýle. Ty staré mám ještě ze základní školy. :-D Jak píšeš výš, tak mám taky problém se bez čoček namalovat, celkově se ani neučešu. Je to naprd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc :) a kolik máš dioptrií? Je to šílené, závidím všem, kteří mají oči v pořádku :)

      Vymazat
  3. Já bych brýle nosit měla, ale jelikož vidím a ta vada se mi nezhoršuje tak je nenosím:/ Přijde mi že mi žádné nesluší:( Což se teda o tobě říct nedá;) Je fajn, že nemáš ty klasické černé, ale oživené barvou;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a nosíš aspoň čočky? Nenošením se fakt ta vada zhoršuje, vím, jak jsem to měla já v prváku na střední, kdy jsem začínala brýle/čočky nosit...

      Na mně byly ty černé strašně tvrdé, i když jsem tmavovláska a fialová je moje oblíbená barva, tak to bylo hned jasné :)

      Vymazat
  4. Teda vybrala si vážně skvěle, moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nejdřív musím pochválit krásnou rtěnku. Brýle ti moc sluší, vytváří úplně jinou image než jak jsem u tebe zvyklá. Nosím brýle jen když se mi chce a na řízení, protože mám asi čtvrt a půl dioptrie. Proto jsem vybírala brýle hlavně podle ceny. Kdybych je nosila každý den, vyberu si ty nejkrásnější z celého obchodu :-) Čočky taky nejsou špatné, jen musí sednout.

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta rtěnka je fakt boží :) myslím, že to bude moje nejrychleji spotřebovaná rtěnka vůbec :-D nosím ji teď opravdu často... Každopádně je dobře, že i když máš tak málo dioptrií, tak je na to řízení nosíš :) hodně lidí to podceňuje...

      Vymazat
  6. Pecka, moc se mi na tobě líbí! Já dávám přednost brýlím, už jsem si na ně zvykla natolik, že si bez nich připadám nahá. Podle mě je to skvělý módní doplněk :)

    http://blinddatebylucie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda :) Každopádně je pravda, že díky brýlím může člověk vypadat pokaždé jinak (když jich má samozřejmě víc :-D) ... nějak si na ně zvykám a čočky jsem si včera nasadila jen na cvičení :-D

      Vymazat
  7. Bryle jsi vybrala dobre, moc ti slusi :) Jinak ocenuji tvou schopnost rozhodovani, ja jsem u vseho hrozne nerozhodna, i kdyz si jdu koupit jen svacinu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) no je pravda, že se u kamarádek setkávám spíše s tou nerozhodností :-D já i když jdu na nákupy s kamarádkami, tak málokdy mě přesvědčí do něčeho, co bych si sama nevybrala....

      Vymazat
  8. Bryle jsi vybrala dobre, moc ti slusi :) Jinak ocenuji tvou schopnost rozhodovani, ja jsem u vseho hrozne nerozhodna, i kdyz si jdu koupit jen svacinu :D

    OdpovědětVymazat
  9. wau tie okuliare ti neuveritelne hodia :)
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  10. Brýle ti sednou. Sestra má podobné, také fialové.

    jennytailor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně jsem si na ně rychle zvykla :-D ... tak to si sestra vybrala dobře, zbožňuju fialovou :)

      Vymazat
  11. Brýlky Ti moc sluší, líčení krásně sladěno- která z rtěnek se ti zdá lepší, tato od Milani nebo nová od Astor Fabulous?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) no popravdě mi víc vyhovuje ta Astor, jelikož je více hydratační. Barvou se mi momentálně líbí více Milani, ale nikdy si nesmím pod ni zapomenout dát balzám, jinak ty rty po nějakém čase hodně vysuší :(

      Vymazat
  12. Zdravím :-) právě si také vybírá brýl, mohu se zeptat co je to za typ a značku? Moc děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jééé, tak to ti asi neporadím :( nejspíš to není žádná značka, nic na nich není napsáno... Kupovala jsem je ve Focus Optik :)

      Vymazat
  13. V brýlích vypadáš moc pěkně. Krásně ti obličej zvýrazní. Já také nosím dioptrické brýle, ale hodně jsem se jim vyhýbala, protože jsem se v nich sama sobě nelíbila. Kamarádkou mi byla doporučena oční optika plzeň , ve které si vybrala nádherné brýle. Zašla jsem tam také a paní mi tam pomohla najít takové brýle, ve kterých se cítím dobře, takže kontaktní čočky jsem přestala úplně nosit.

    OdpovědětVymazat
  14. Moc ti sluší. :-) Hlavně teda ty obroučky se mi strašně líbí. Já už bych taky potřebovala nějaké brýle. Jedny sice mám, ale ty mi vůbec nesedí. Navíc mi ani nesluší. Myslím si, že nějaké takové jako máš ty by mi slušely víc. Zrovna se tu dívám na https://www.hotovebryle.cz/ a jedny docela podobné tam mají, tak asi zkusím objednat. :-)

    OdpovědětVymazat