úterý 29. března 2016

Recenze: Matující fixační sprej Freedom

Ahoj :)

dnes, jak jinak, opět recenze .. Jak už jsem slibovala na Facebooku a na Instagramu, bude se jednat o recenzi na matující fixační sprej od značky Freedom. Zkouším ho už poměrně dlouho, takže vám konečně můžu říct můj názor na něj :)

Dle oficiálního popisku má mít sprej lehké složení, má pomáhat odvádět lesk, zaručovat matný vzhled a udržet celkový make-up na místě bez rozmazávání a vyblednutí. (Zdroj: www.freedommakeup.cz )


Asi nejprve začnu těmi klady :) 
Moc oceňuji velmi jednoduché a zároveň elegantní balení. Žádné zbytečné obrázky, milion nápisů atd. Navíc bílá barva spolu se stříbrným přebalem, který hází odlesky, působí luxusně.
 
Sprej má opravdu velmi lehké složení a tím, že má rozprašovač, tak se i dobře aplikuje. Možná bych uvítala rozprašovač, jak ho známe z deodorantů nebo termální vody, pak by byla ta aplikace asi ještě o trošku lepší :) 




Teď už k samotné funkci. Sprej má prodlužovat výdrž make-upu a to musím potvrdit. Bez fixátoru na sobě ke konci pracovní doby vidím, jak se i přes zapudrování make-up pomaličku slévá, intenzita není taková, jaká byla ráno, vylézají červené flíčky, které na obličeji mám a prostě celkově make-up nevypadá tak, jak bych chtěla.

S fixačním sprejem make-up na pleti krásně drží, neslévá se a nevytváří mapy. Takže funkci hodnotím na jedničku!


Teď už k těm záporům.
První negativní vlastností je rozhodně zápach. Když si sprej nanášíte na obličej, tak je to jak, když si na sebe stříkáte dezinfekci :( Při první aplikaci jsem si říkala, jestli sprej není prošlý. Přece není normální, že produkt určený na obličej tak strašně páchne... ale bohužel u tohoto spreje to normální je!

Dalším záporem je dle mého názoru zmatňující efekt, který jsem nezpozorovala. Jelikož momentálně nejčastěji používám make-up od Revlonu, o kterém jsem psala zde a ten samotný tu pleť krásně zmatní, nevidím žádný rozdíl, když fixátor použiji a když ne. 

Celkově se přikláním spíše k tomu, že bych ho mohla doporučit, ale pokud chcete pořádné zmatnění a nesnesete dezinfekci na obličeji, tak si ho určitě nepořizujte :)

Cena: 249,90 Kč
Dostupný na www.freedommakeup.cz

2 komentáře:

  1. Krásná recenze. Pokud opravdu výdrž make upu prodlouží a zároveň nezmatní (což já naopak opravdu nevyžaduji), tak asi ten zápach přežiju :)
    Že jsem si tu recenzi četla, zas něco přibude do wishlistu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Premyslela jsem o nem, ale pokud zapacha jako dezinfekce, tak si me odradila :( prave ze mi napr. dezinfekce na ruce od Balea hrozne smrdi :(

    OdpovědětVymazat