neděle 6. března 2016

Recenze: rtěnka Astor Perfect Stay Fabulous

Krásnou neděli :)

dnes tu mám opět recenzi a tentokrát to bude o poměrně nedávné novince od Astor a tou je rtěnka Perfect Stay Fabulous. Dlouho jsem si vybírala odstín a nakonec jsem se rozhodla pro 604 - Fruity.


Jak si můžete všimnout, tak je ve všem velmi podobná nové řadě rtěnek od Rimmel - The Only 1. Chtěla jsem tedy vyzkoušet, jestli je i obsah rtěnky podobný nebo stejný jako u té Rimmel.


Takže, jak jsem už nakousla, obal rtěnky je velmi podobný, černý a plastový. Narozdíl od Rimmel má Astorka spodní část zlatou a víčko není nahoře tolik zkosené. 

Parfemace rtěnky mi přijde naprosto stejná u obou a jak už jsem psala v recenzi té Rimmel, někomu by mohla vadit, jelikož je opravdu dost výrazná a sladká. Mně se naopak líbí a hodnotím ji velmi kladně :)


Tvar rtěnky je opět zkosený, jako snad u všech novinkových rtěnek poslední doby :-/ Asi si na něj budu muset zvykat :-D Klasický tvar jsem už dlouho neviděla...

Konzistence rtěnky je nádherně krémová, hydratační a hezky hutná. Navíc je dobře pigmentovaná, takže stačí jedna vrstva. Navíc neflekatí a moc hezky se nanáší.

Výdrž rtěnky je taky skvělá, vždycky po jídle si rty trošku přejedu a přežije se mnou celý den v práci :)



Jsem ráda, že jsem si vybrala právě tento odstín, jelikož se dá nosit opravdu každý den a navíc se v něm cítím opravdu přirozeně.

Koupíte ji za cenu do 200,- Kč. Já jsem ji vychytala ve slevě v Teta drogerii za 129,- Kč :)

Co na ni říkáte? Máte už nějakou doma?

25 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. děkuju :) hlavně se v něm cítím opravdu dobře :)

      Vymazat
  2. Ten odstín je opravdu nádherný! Ale jak píšeš, nejsem si úplně jistá, jestli mi ta parfemace nevadí.. :)

    EverythinKate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě no :( já miluju sladké vůně, takže mi to vyhovuje, ale vím, že hodně lidí si kvůli tomu tyto rtěnky nepořídí, i když jsou fakt skvělé!

      Vymazat
  3. Má krásný odstín :) já mám jen tu rtěnku od Rimmelu, na tyhle od Astoru se zatím nechystám :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Odstín je opravdu moc krásný a k tobě perfektně sedí! :)
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
  5. Mám stejný odstín 😊 a jsem s ní spokojená 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ze všech odstínů mi přišel nejlepší :) myslím si, že padne hodně z nás :)

      Vymazat
  6. Krásné líčení- jaký je to makeup? revlon?
    prosím i odstín,
    děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé, děkuji moc :) toto je spíš líčení - nelíčení :-D chtěla jsem vyfotit rtěnku, tak jsem se rovnou vyfotila celá, i když jsem nebyla dnes extra nalíčená a make-up jsem měla na pleti už od rána... Každopádně je to Revlon Colorstay, odstín 150 buff - na suchou a normální pleť.

      Vymazat
  7. Krásný odstín..určitě po něm mrknu;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. určo mrkni :) je krásná a mají i další nádherný barvičky....

      Vymazat
  9. Musím říct, že moje úplně nejoblíbenější rtěnky, jsou Astor. Ať už stará řada Heidi, kterou jsem si neskutečně oblíbila a teď mi chybí, že není k dostání, nebo i rtěnky Soft Sensation (ty s bílým obalem)...
    Toto jsem teda ještě nezkoušela, ale věřím, že brzo se v moji ne zrovna skromné sbírce objeví:)

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pokud miluješ Astorky, tak minimálně jednu tuto si musíš pořídit :) Jsou fakt úžasné!

      Vymazat
  10. Ta je boží, na tu musím kouknout :)

    www.nicolepicknmix.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Dostala jsem rtěnku k narozeninám číslo 700.Moc hezká barva.

    OdpovědětVymazat