neděle 18. března 2018

Čistící pleťová péče Weleda

Značku Weleda ode mě už moc dobře znáte, ale vždycky jsem zkoušela jen tělovou péči. Teď ale přišli s novinkou - s jemnou čistící pěnou a tu jsem prostě musela vyzkoušet :)

Nikdy se večer neodličuji jen micelárkou, ale vždy se dočišťuji buď gelem nebo jinými přípravky a ráno si pleť čistím pouze gelem, mýdlem apod. Teď jsem místo těchto produktů vyzkoušela čistící pěnu. Neskutečně se mi líbí ten koncept - všechno v pěně miluju :-D Je to rychlé, jednoduché, praktické, prostě je mi to příjemné. Pěna obsahuje výtažek z vilínu, který má zklidňující a pěstící účinky, navíc pleť osvěžuje a stahuje póry. Pocit svěžesti na pleti dodává i lehce citrusová vůně.

Pěnu jsem vyzkoušela jak na dočištění večer, tak na samotné čištění ráno. Večer bylo krásně vidět, jak rozpouští zbytky make-upu, který nezvládla micelárka a pleť hezky zmatnila. Ráno zase hezky stáhla póry a opět zmatnila. Jediné mínus ale vidím v tom, že moji mastnější pleť dost vysuší, což jsem nečekala :( Je to ale možná obdobím, protože momentálně mi pleť vysuší i čistící gel na citlivou pokožku, který to dřív nedělal, takže, hned jak bude venku lepší počasí a tím se mi snad zlepší i stav pleti, dám mu další šanci a uvidíme. 

Pokud jste už pěnu zkoušeli, tak mi určitě dejte vědět, jestli vás taky vysušuje, nebo je to jen můj problém :)

UPDATE

Po zimě, kdy se má pleť vrátila do normálu, se můj názor na pěnu úplně změnil! Naprosto jsem si ji zamilovala a už si neumím představit odličování bez ní :) Mastnější pleť vůbec nevysušuje, naopak ji krásně zmatní, zjemní a samozřejmě to nejdůležitější - skvěle odlíčí! Takže sušší pleti bych ji doporučila používat např. jen 2x týdne, ale té mastnější, jako mám já, denně!




Po vyčištění pleti jsem vždycky používala Jarischovu vodu místo tonika, protože žádné tonikum, které jsem doteď vyzkoušela, mi s pletí nikdy nic neudělalo. Až doteď. Našla jsem svůj svatý grál! Čistící tonikum 2v1 je určené pro normální a smíšenou pleť a nejen, že pleť tonizuje, ale také ji čistí. Mléčná konzistence tonika pleť hezky dočistí, osvěží a stáhne póry. A ta citrusová vůně! Pecka! Navíc je pleť po použití neskutečně jemná a přijde mi, že i flíčky po akné nejsou tak zarudlé.


Oči si vždy odličuji speciálním přípravkem, nikdy na oči nepoužívám micelárku. Miluji dvoufázové odličovače, protože obsahují olejovou složku, která oči rychle a podle mě i šetrně odličí. Nikdy jsem si oči neodličovala ani samotným olejem a jelikož mé pokožce mandlová řada od Weledy neskutečně vyhovuje, tak jsem si říkala, že na oči vyzkouším samotný mandlový olej. Bohužel toto použití se mi moc neosvědčilo :( spotřebuji ho šíleně moc než si oči odlíčím a tím pádem to i trvá déle. Používám ho večer místo krému, když mám vysušený obličej tou šílenou zimou, co venku poslední dny opět vládne... na to je naprosto skvělý!

UPDATE

Změnila jsem řasenku a říkala jsem si, že dám odličování očí olejem ještě šanci a vyplatilo se. Momentálně používám řasenku od Loreál Paradise Extatic (moje recenze) a s tou si olejíček poradí naprosto skvěle. Navlhčím si tamponek vodou, přidám pár kapek mandlového oleje, chvíli na očním víčku tamponek podržím a poté řasenku stáhnu! Je to snadné, rychlé a oční okolí je po použití krásně hydratované! 





Už jste pleťovku od Weledy zkoušeli? Co na ni říkáte? Já jsem ráda, že jsem ji konečně vyzkoušela, protože jsem objevila tonikum, které ve všech směrech mé pleti vyhovuje. Mandlový olej je do tohoto počasí momentálně také mojí nezbytností a čistící pěně dám ještě šanci, protože ta aplikace se mi neskutečně líbí.

8 komentářů:

  1. Ty jo, to Čisticí tonikum musí být skvělé! A tu vůni si úplně umím představit:).

    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  2. Čistící tonikum vypadá skvěle, Weleda má perfektní produkty. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Čistící tonikum, teď zrovna používám a jsem z něj nadšená, na tenhle moment jsem čekala celou dobu, až začnou dělat i čistící pěnu, tak jsem se konečně dočkala a jsem moc spokojená :) Stejně tak i s olejíčkem, ten mám moc ráda a na odličování mi ho také přijde škoda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že? to tonikum je prostě pecka... pěnu už nepoužívám každý den a je to o dost lepší, navíc už venku nejsou ty mrazy, tak pleť nedostává tolik zabrat :)

      Vymazat
  4. Teď toho používám méně, pleť se mi hrozně zlepšila :))
    V3ronika life

    OdpovědětVymazat