pátek 18. května 2018

Řasenka Loreál Paradise Extatic

Opět ty řasy :) Když už nic, tak řasenku používám každý den a proto jsem jich vyzkoušela opravdu hodně. Mám své oblíbenkyně, ke kterým se vracím, ale každá má nějaké proti, tak stále zkouším nové a nové. Loreál a Maybelline mě většinou nezklamou a proto tu mám další Loreálku. Vím, že jsem opět sto let za opicema, ale jak jsem vám už psala na Instagramu, někdy se hold nenechám strhnout davem a až ten boom okolo daného produktu opadne, teprve si ho koupím. Takže teprve nedávno jsem si pořídila opěvovanou řasenku Paradise Extatic. 

Jedná se o prodlužující řasenku, která má zároveň zajistit objem, podle mě značka ideál. Víc si od řasenky ani nepřeju :)


Ve stojanu vás musí ihned zaujmout obal řasenky. Je jednoduchý a přitom tak luxusní! 

A pokud nenakupujete podle obalu (já tedy ve většině případů ano), tak mrkněte na kartáček.
Vypadá dost obyčejně ale přitom umí zázraky. Je hodně hustý a tvarem připomíná slavnou řasenku od Too Faced Better Than Sex.


 Hodně ženských ji kritizuje za to, že řasy slepuje. Ano, nanáší více barvy, než by musela, ale za to dodrží, co slibuje. Prodlouží a zároveň dodá objem. Takže, když ji dobře nanesete, pročešete, tak ten efekt za to stojí. Vydrží na řasách celý den, neopadává, neobtiskává se a navíc jde i skvěle odlíčit na rozdíl mé oblíbené Maybelline Lash Sensational. Jediné, co bych vytkla, tak je objem. Má pouze 6,4 ml, takže jsem zvědavá, jak dlouho mi vydrží oproti jiným řasenkám :)


Máte ji vyzkoušenou? Co na ni říkáte? :)

5 komentářů:

  1. Na očích vůbec nevypadá špatně. :) Líbí se mi.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. vyzerá naozaj super, už by som ju asi mala vyskúšať ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Na oku vypadá skvěle, ikdyž nesnáším, když mi řasenka slepuje řasy. Ale chci jí určitě porovnat s Better Than Sex, protože ta mě teda docela zklamala:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné řasy, já mám oblíbenou aktuálně od Golden rose.

    OdpovědětVymazat
  5. Na túto riasenku som videla už naozaj mnoho reklám ale ešte som ju nikdy neskúšala tak snáď do budúcna. ;) Veľmi krásny blog. Ďakujem a sledujem! :)

    Annエs Life

    OdpovědětVymazat