neděle 18. září 2016

Recenze: Parfémovaná voda Forever Diamonds od Mary Kay

Ahoj,

konečně u mě najdete tip na nějakou vůni :-D Vždy jsem se tomu vyhýbala, protože neumím vůně popisovat, ale tato mě tak mile překvapila, že jsem se rozhodla ji na blogu zmínit :)

Jedná se o parfémovanou vodu od Mary Kay s názvem Forever Diamonds. Tomu názvu výrobci přizpůsobili i flakonek, což velmi oceňuji a osobně se mi moc líbí! Je jednoduchý, elegantní a bytelný. Víčko má připomínat diamant a v zadní části je vykreslená květina, která prosvítá do přední části flakonku. Řekla bych, že určitě zvolili motiv květiny právě proto, že vůně má květinové tóny.



Jak už jsem zmínila, neumím popisovat vůně, proto Vám sem dávám oficiální popis výrobce:
Elegantní, květinově ovocná vůně, která zachycuje vnitřní krásu a radost každé ženy.
  • Horní tóny: broskev, jasmín, orchidej
  • Střední tóny: hyacint, heliotrop, meruňka
  • Spodní tóny: vanilka, bílá ambra
Kdybych parfém nevyhrála, tak podle složení by mě velice zaujal a určitě bych ho chtěla minimálně očichat. Sladké vůně totiž miluji a všechno, kde je broskev nebo meruňka v kombinaci s vanilkou mě láká! 

Musím říct, že mě parfém zaujal nejen svou nádhernou vůní, krásným balením, ale také výdrží. Popravdě jsem mu moc nevěřila, myslela jsem si, že výdrž bude nic moc, ale i já sama jsem ho na sobě cítila i po několika hodinách!

Cena: 1090,- Kč/ 60ml

Řada Forever Diamonds obsahuje i tělové mléko a sprchový gel.
 
Vyhrála jsem i tělové mléko, ale to jsem ještě nezkoušela, jelikož, jak jsem zmiňovala v minulém článku, mám teď problémy s pokožkou a nechci na ni nic parfémovaného používat.

Co na vůni říkáte? Máte zkušenosti s vůněmi od Mary Kay?

Žádné komentáře:

Okomentovat