středa 28. září 2016

Podzimní líčení - vínová rtěnka L´absolu Rouge Sheer od Lancome

Ahoj,

dnešní článek jsem chtěla věnovat podzimnímu líčení, ale když jsem se začala líčit, zjistila jsem, že se na podzim líčím téměř stejně jako celý rok, jen změním barvu rtěnky :) 

Takže se budu věnovat pouze mé nejnovější krásce a tou je rtěnka L´absolu Rouge Sheer v odstínu 192 od Lancome. Je to nádherný vínový odstín, který na podzim miluji ze všeho nejvíce.



Na fotkách vypadá, jak kdyby obsahovala třpytky, ale žádné v ní nejsou. Vytváří nádherný lesklý finiš. Dokonale po rtech klouže, tím pádem se skvěle a snadno nanáší. Je vysoce pigmentovaná, takže stačí pouze jedna vrstva. Jelikož je to tmavý odstín, musíte pracovat velmi precizně, jinak vypadáte, jak kdybyste šly na maškarní. Doporučuji určitě použít konturku :) Bez ní se mi rtěnka lehce rozlévala. S výdrží je to stejné jak u všech hydratačních rtěnek, ale tím, jak je tmavá, tak nechává rty krásně do vínova zabarvené i po jídle nebo pití.



Když jsem k ní přičichla, úplně jsem se vrátila tak o 10 let zpátky, kdy takto voněly dražší rtěnky, nebo i rtěnky od Loreálu. Popsala bych to jako klasickou rtěnkovou vůni dřívějších let :-D možná si pod tím nic nepředstavíte, ale prostě já to tak vnímám :) 

Balení??? To je kapitola sama pro sebe. Kdybych hodnotila jen balení, tak bych musela říct, že je to královna mezi mými rtěnkami. Nejen, že působí velmi luxusně, je bytelné, decentní a v mých oblíbených barvách. I ten klikací systém je naprosto boží. Podobný můžete znát i od rtěnek značky Dermacol, s tím rozdílem, že tady se kliká nahoře na kytičku.


A jak vypadá na rtech? :) Podle mě naprosto skvěle!


Jak to máte na podzim s líčením Vy? :)


10 komentářů:

  1. Barva ti moc sluší. :) Já většinou přizpůsobím období oči. Výrazné rtěnky moc nemusím. :)
    jennytailor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) cítím se v ní naprosto skvěle ... já právě oči poslední dobou moc neřeším, což je škoda a budu to muset napravit :) podzimní barvičky se mi na očích moc líbí!

      Vymazat
  2. na té poslední fotce Ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Klárko, moc Ti to sluší :) krásná podzimní barvička

    OdpovědětVymazat
  4. Je to krásnej odstín. Moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, vypadá opravdu na rtech nádherně! Moc ti pasuje!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) jsem ráda, že jsem si ji koupila, teď jsem si k ní vybrala ještě i konturku od trend it up, tak jsem zvědavá, jak si spolu budou notovat :)

      Vymazat