středa 17. srpna 2016

Srovnávací recenze č. 2 - řasenky: miss sporty X Maybelline

Ahoj,

jak jste už mohli zaznamenat v předposledním nakupovacím videu, koupila jsem si řasenku miss sporty 3D Volumythic, která má být levnější verze mé oblíbenkyně - Lash Sensational od Maybelline. Samozřejmě, že vím, že žlutá miss sporty je na trhu déle než Lash Sensational, ale prostě mají podobné kartáčky, tak to tak beru.

A jelikož teď mají v dm drogerii akci 1+1 na Maybelline a stále dokola vám doporučuji růžovou Lash Sensational, tak jsem se rozhodla napsat srovnávací recenzi, abyste věděli i do budoucna, jestli se do ní vyplatí investovat, nebo stačí levnější verze od miss sporty. Opět ale berte v potaz, že je to strašně individuální a každá máme úplně jiné řasy :)


Jak už jsem zmínila výše, mají podobné kartáčky. Jsou silikonové a mírně prohnuté.


Maybelline ho má huňatější, střapatější a štětinky jsou různě velké. Přijde mi, že si s ním "návrháři - designéři" více vyhráli. Je pravda, že někdy to bývá na škodu, ale to není případ této krasavice. Vzhledově můžu říct, že se mi líbí více. 


Co se týká funkčnosti a manipulace s nimi, zhodnotila bych obě téměř podobně. Moje řasy krásně natočí, prodlouží, lehce zahustí a vytvoří právě ten efekt, který já vyžaduji :) 

Abych nezapomněla na balení, tak co myslíte? Která se mi líbí víc? Které mě znáte, nebo sledujete už déle, tak víte, že miluju snad všechny odstíny růžové, takže v tomto případě má jasnou výhodu Maybelline, ale abych nehodnotila jen barvu, tak i tvar řasenky se mi líbí více. Nemůžu ale říct, že žlutá miss sporty má špatný obal, to vůbec ne, balení je jednoduché a snadno rozeznatelné od jiných, takže ho hodnotím taky velmi kladně :)

Teď tedy k nejzásadnějším rozdílům, které jsem našla. Každá má jednu nevýhodu. U Lash Sensational je to horší odličování, někdy i dvoufázák má problém ji odlíčit a musím lehce drhnout, ale mám už asi sté balení, takže jsem si na to zvykla :)


U miss sporty je to zase lehké opadávání pod oči po delším nošení. Není to nic zásadního, ale jako nevýhodu jsem ji uvést musela. No a tím pádem je jasné, že odpadá problém jako mám u Maybelline, miss sporty se dobře odličuje a nemusím nikdy drhnout :)

Posledním, také zásadním, rozdílem je cena
Maybelline Lash Sensational 9,5 ml běžně za 259,- Kč
Miss Sporty 3D Volumythic 8 ml běžně za 69,- Kč

Takže se musím přiznat, že si Maybellinku kupuji jen, když je v akci za 159,- Kč a teď je tedy v dm akce 1+1 a máte za 159,- Kč rovnou dvě řasenky, takže se dostáváme téměř na cenu miss sporty, s tím rozdílem, že máme dohromady větší objem :)

Všechny, které chcete růžovku vyzkoušet - teď ta pravá doba na nákup!!!

Každopádně, pokud vás tento typ řasenky láká, je už na vás, kterou z nich si vyberete, obě jsou podle mě funkčně naprosto skvělé!


10 komentářů:

  1. Mě teda ta od Miss Sporty vydrží celý den a neopadává, jsem s ní naprosto spokojená - navíc za tu cenu! :) Super srovnání :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je právě to, co říkám :) je to šíleně individuální ... každopádně máš pravdu, za tu cenu je to pecka! :)

      Vymazat
  2. mne osobne vyhovovala viac miss sporty, lash sensational mi prisla zo zaciatku moc mokra a zlepovala mi riasy, od maybelline mi vyhovuje viac trebars one by one, ktoru mam teraz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak tu nemám vyzkoušenou vůbec :) Musím mrknout, každopádně pro mě je lash sensational topovka... ale jak říkám, i ta miss sporty je super :)

      Vymazat
  3. Na tuhle žlutou od Miss Sporty už mám strašně dlouho zálusk, musím ji konečně zkusit! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě vyzkoušej, stojí pár korun a efekt dělá moc hezký :)

      Vymazat
  4. Dostanu se do DM příští týden a novou řasenku potřebuju, takže doufám, že tam ta akce na Maybelline ještě bude :) Děkuju za srovnání KLári

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. akce trvá do 23. 8., tak si pospěš :) Stojí to za to!

      Vymazat
  5. Tu žlutou jsem nezkoušela, ale Lash Sensational je má oblíbená, dělá mi krásné řasy, akorát je teda trochu mokřejší no.. :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v tom případě zkus i tu miss sporty, ta není tak mokrá :) třeba Ti bude vyhovovat ještě o něco víc ...

      Vymazat