pondělí 12. března 2018

Řasenka Revlon Dramatic Definition

Víte, že miluju zkoušení řasenek, ale málokterá mi sedne a většinou se stejně vracím k mé oblíbenkyni od Maybelline Lash Sensational a momentálně i ke skvělé Loreál Miss Baby Roll. 

Tentokrát jsem zkoušela další řasenku od značky Revlon. Řasenka Dramatic Definition slibuje výrazné a perfektně oddělené řasy.


Když jsem se podívala na kartáček, tak už před prvním použitím jsem si říkala, že určitě splní, co slibuje. Řasy budou určitě pěkně oddělené a nebude slepovat. Spíš jsem se bála toho slova "výrazné", protože  pod tímto pojmem si představím především dlouhé a husté řasy. 


No a konečně k mým dojmům. Řasy opravdu neslepuje, hezky je pročeše, zvýrazní, prodlouží, ale téměř nezahustí. Nedělá vůbec špatný efekt i na mých téměř neviditelných a pidi řasách. Navíc vydrží hodně dlouho - tou výdrží myslím, že hned nevyschne. Používám ji téměř denně už skoro 2 měsíce a výsledek vidíte na poslední fotce. S denní výdrží na řasách je to už horší. Dost se obtiskává. Na spodní řasy ji tedy nepoužívám, protože bych měla pod očim hned černo :-( Když ji nanesu jen na horní, tak se občas na horní víčko obtiskne, ale není to nic strašného a obtiskne se až k večeru.


Výhodu vidím v odličování, narozdíl od většiny řasenek je téměř hned odlíčená bez zbytečného čekání než se řasenka na tamponku rozpustí.

Jsem ráda, že jsem vyzkoušela zase další řasenku, ale vím, že se k ní vracet nebudu :)

Cena: 339,- Kč/8,5 ml a koupíte ji buď v sícítch drogerie Rossmann nebo ve Fann parfumerii.


Co na ni říkáte? :)

2 komentáře:

  1. Nevypadá vůbec špatně, ještě jsem nic od Revlonu nezkoušela. Ráda bych zkusila makeup. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je chyba :) Revlon je jedna z mých nejoblíbenějších značek :)

      Vymazat