sobota 8. července 2017

Moje péče o nohy s Mavalou

Ahoj,

přesně před rokem jsem vám psala článek o tom, jak se starám o své nožky v létě a letos to chci trošku upgradovat, protože se mi dostala do rukou péče o nohy značky Mavala. Už ode mě znáte jejich báječnou péči o nehty a hlavně i široký výběr laků, ale tentokrát se zaměřím právě na péči o nohy.

Nemůžu nezačít tím, jak si obrušuji ztvrdlou kůži na nohách. To se od loňska vůbec nezměnilo. Stále je mým největším pomocníkem Perfect Pedi Reveal od značky Remington. Pokud si chcete přečíst , jak se používá a jaké jsou výsledky, mrkněte zde



Teď už k samotné řadě Mavala Foot Care. Obsahuje celkem tři produkty:

  • Zjemňující krémový peeling (75 ml/299,- Kč)
  • Hydratační emulze na nohy (50 ml/299,- Kč)
  • Osvěžující gel na nohy (75 ml/269,- Kč)
Všechny produkty zakoupíte buď v kamenných prodejnách Fann nebo na e-shopu Fann a navíc na při nákupu na e-shopu získáte zdarma krásnou plážovou tašku :)




Prvním produktem je zjemňující krémový peeling. Zmiňuji ho jako první, protože když ještě nejsou nožky v tak hrozném stavu a nepotřebuji použít "škrabku" od Remingtonu, aplikuji tento peeling. Obsahuje totiž jemné mikročástice mořských řas, které obrušují hrubou kůži na chodidlech. Podtrhuji slovo jemné, protože tento peeling je spíš takový hutnější krém s malinkými peelingovými částečkami, které extra tvrdou kůži určitě neobrousí. Ale já jsem si ho oblíbila, protože mi přijde, že kůži hezky zjemní a vyživí a když poté použiji výživnou emulzi, o které bude řeč vzápětí, tak je to pro mé nohy značka ideál.



Produkt, který jsem si z celé řady oblíbila nejvíce, je hydratační emulze na nohy. Emulze obsahuje Ureu (25%) a extrakt meruňkové dřeně a díky tomu poskytuje pokožce nohou změkčení, regeneraci, exfoliaci a hydrataci. Oproti Weledě, kterou jsem používala vloni a zmiňovala ji v té loňské péči o nohy, je tato emulze více hydratační a více se musí vmasírovat do chodidel, protože se nevstřebává tak rychle, jak Weleda. Proto ji často používám tak, že si ji namažu ve větší vrstvě, dám bavlněné ponožky a jdu spát... samozřejmě v těchto vedrech mi v noci začne být v ponožkách teplo, tak je v průběhu noci odhodím, to je už emulze vstřebaná a ráno mám nožky hladké jako batole :)




Posledním produktem z této řady je osvěžující gel na nohy. Popravdě je to produkt, po kterém bych normálně nesáhla, jelikož na oteklé nohy netrpím a pokud mám v létě pocit těžkých nohou, postříkám je termální vodou a basta... ale... letos jsem už párkrát byla ráda, že ho mám. Sice ani teď v těhotenství netrpím na otoky nohou, ale už několikrát se mi stalo, že jsem měla nohy šíleně těžké a rozpálené a sáhla po tomto gelu. Sice jsem čekala větší chladivý efekt, ale např. po sprše, nebo po použití termální vody službu vykonal skvěle a nohy zůstaly déle ochlazené a svěžejší. Tím chci říct, že produkt určitě spotřebuji, ale narozdíl od těch předešlých dvou si ho určitě už znovu nekoupím, až taková pecka to není :)



A co vy? Co používáte v létě pro docílení hezkých chodidel? Znáte Mavala Foot Care? :)

2 komentáře: