sobota 17. června 2017

Řasenka Loreál False Lash Wings Intenza

Ahoj,

dnes to bude poměrně krátká recenze, ale už na začátku musím prozradit, že mě tento produkt tak nadchnul, že by byl hřích ji nesepsat :)

Dneska to bude o řasence od Loreál, konkrétně se nebude jednat o žádnou novinku, ale spíš o takový můj objev. Řasenky této značky jsou poměrně vychvalované, ale běžná cena taky není úplně nejnižší, proto je tak často nekupuji. Ale, jak jste už mohli vidět na Instagramu, tak jsem si nedávno z eshopu elnino objednala kupu věcí, protože tam probíhají výprodeje a v košíku mi nemohla chybět ani tato řasenka, protože ji měli za úplně skvělou cenu - 118,- Kč! Mrkněte: zde



Už na první pohled mě zaujal kartáček, který je silikonový a má poměrně krátké a husté štětinky - tudíž by měl řasy nádherně pročesat, oddělit, prodloužit a zhustit. A jelikož už dlouhou dobu nepoužívám žádné růstové sérum, tak mám řasy dost opelichané a kraťounké a přesně tenhle efekt potřebuji.


Efekt, který jsem popisovala výše řasenka přesně vytváří a já jsem nadšená. Po dlouhé době jsem opět našla řasenku, která se vyrovná Lash Sensational od Maybelline a navíc má tu výhodu, že jde o dost lépe odličovat než ta Maybellinka :)

Takže pokud jste ji ještě nezkoušely a chystáte se z elnina objednávat, určitě si přihoďte do košíku tuhle řasenku, budete nadšené :)


4 komentáře:

  1. Wau, táto špirála vyzerá perfektne! :) Robí aj krásne riasy :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Štěteček vypadá dost zajímavě, ale ty řasy jsou wow! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsou naprosto podle mých představ, jsem fakt nadšená :)

      Vymazat