pátek 31. března 2017

Řasenka Maybelline Lash Sensational Luscious

Ahoj,

doufám, že jsem vás na Instagramu nalákala fotkou řas, které jsou přesně podle mých představ :)


Tyto řasy jsem vykouzlila u nás poměrně nedávnou novinkou od Maybelline - řasenkou Lash Sensational Luscious. Víte, že klasickou růžovku Lash Sensational naprosto miluji a kupuji si ji stále dokola a jednou jsem přišla do drogerky a byla tam v balení s touto černou krasavicí, kterou jsem chtěla vyzkoušet už od doby, když jsem ji zahlédla na zahraničních eshopech. Takže je jasné, že jsem nemohla odolat.



Plno blogerek ji nemusí a říkají, že není tak dobrá, jak růžovka, ale ani to mě neodradilo a chtěla jsem ji i tak vyzkoušet.




Má opět zvláštní a netradiční silikonový kartáček ve tvaru šípu. S kartáčkem se mi pracuje neskutečně skvěle, řasy oddělí, natočí a zároveň zahustí. Sice první použití mě poněkud zarazilo, protože mi nanesl šílenou vrstvu a řasy slepil, že nešly oddělit, ale po druhém a dalším použití to bylo už v pořádku a nanesl mi jen tolik barvy, kolik jsem potřebovala :) Teď ji používám každý den a jsem maximálně spokojená a asi ji zase dlouho nevyměním. Jediné velké mínus je opět odličování, odličuje se ještě hůř než klasická Lash Sensational a to jsem si myslela, že už není možné :-D

Co na řasenku říkáte? Jak se vám zamlouvá? Vyzkoušely jste ji? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat