úterý 28. února 2017

Tipy na skvělé a levné štětce - ebelin a aliexpress

Ahoj,

dneska vám chci konečně dát tip na super levné štětce, které jsem v poslední době vyzkoušela.

Začnu štětcem z dm drogerie, který jste už mohli vidět u mě na instagramu. Jedná se o poměrně nový štětec značky ebelin, který je určený na pudr, ale já si ho popravdě na pudr neumím představit, za to na tvářenku a bronzer značka ideál. Má štětiny hezky střižené do špičky, je krásně jemný a měkký, tím pádem se s ním tvářenka hezky nanáší a ztrácí. Překvapila mě i rukojeť, že je opravdu bytelná a navíc vypadá velmi elegantně. Za dobu, co ho používám, mi ještě nevypadla ani jedna štětinka :)

Omlouvám se, že není úplně čistý, ale nikdy mi nejde vyprat tak, aby byly štětiny jak nové... 

Doporučuji všemi deseti!

Cena: asi 139,- Kč (už si to přesně nepamatuju, ale bude to -+ 10,-Kč)




Druhým super levným kouskem je štětec na pudr z aliexpressu. Upřímně jsem si ho objednala jen proto, že jsem byla zvědavá, co přijde, protože podle obrázku vypadal opravdu báječně a byl za pár korun. Přišel mi přesně takový štětec, jako byl na fotce a možná i vypadal ještě lépe. Rukojeť nádherně lesklá, velká a hezky se s ní pracuje. Štětiny husté a neskutečně jemné. Prostě co víc si od štětce na pudr přát. Stejně jako u předchozího štětce, nevypadla ani jedna štětinka a to ho používám téměř denně už 4 měsíce :)

Opět velice doporučuji!!!

Cena: 2,66 dolarů (cca 66,- Kč)
Koupíte např. zde: aliexpress.com




Co na štětce říkáte? Máte některý z nich vyzkoušený? Nebo sázíte jen na profi štětce? :) 
Budu ráda za Vaše tipy! :)

14 komentářů:

  1. jéé, štětec z aliexpressu jsem chtěla objednat, hodně jsem ho viděla u youtuberek. Tak ten musím mít a druhý štětec bych taky používala na tvářenku nebo bronzer, vypadá ale taky hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. opravdu za ty peníze až nečekaná kvalita :-D kór ten z ali :)

      Vymazat
  2. Já mám své první štětce z Ali dodnes a to je mám asi šest let, a třeba štětce od Hakura, které nemám ani dva roky, pomalu vyhazuji. Od ebelinu mám velice oblíbený chlupatý štětec na ztrácení stínů :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ty své první z Ali už vyhodila, rozpůlily se mi :( ale tento vypadá, že vydrží hodně dlouho.. Na ten chlupatý musím kouknout, děkuji za tip :)

      Vymazat
  3. Štětce z Ali mám také ráda přijdou mi kvalitní. Ebelin jsem nezkoušela, ale vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zrovna tento určitě je :) jsem ráda, že jsem se nechala zlákat fotkou ...

      Vymazat
  4. Štětce z Ali bych si taky ráda pořídila, jsou za skvělé peníze a jsou i kvalitní, takže opravdu musím vyzkoušet. :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě stojí za vyzkoušení, kór za ty peníze :)

      Vymazat
  5. Aj ja mám štetce z aliexpressu a musím uznať že aj napriek tomu su veľmi kvalitné a používam ich celkom často.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jo, já jsem ho teď používala téměř denně :)

      Vymazat
  6. Ten z ali je peknyyy, ale nenakupuju tam, takze nic. I ebelin se mi libi, vubec jsem netusila, ze maji takovy stetec, diky za info!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já tam nakupuji kryty na telefony, nechce se mi tu dávat za téměř stejný kryt 300-500,- Kč, když tam mi vyjde do 50,- Kč :-D ... každopádně ten od ebelin je poměrně nový a jsem fakt ráda, že jsem si ho pořídila :)

      Vymazat
  7. Taky uz budu muset nakoupit nove stetce.. Kouknu na ali. diky za inspiraci..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky tam okouknu další štětce podobné tomuto stříbrňákovi :)

      Vymazat