pondělí 5. prosince 2016

Parfém Carolina Herrera Good Girl

Stejně jako minulý rok, tak i letos, jsem si pořídila před Vánoci parfém :) už před dovolenou jsem chodila v parfumerii okolo jednoho, na pohled velmi lákavého, parfému. Když jsem k němu přičichla, byla to láska na první pohled (očichání) :-D


anooo, je to nádherný flakonek parfému od Caroliny Herrery Good Girl!!!


Jelikož mám parfémů poměrně dost, tak jsem si řekla, že si tentokrát neobjednám velké balení, ale to nejmenší, které mají v nabídce - 30 ml. Kupovala jsem ho v e-shopu parfumerie Marionnaud na Black Friday za 1.244,- Kč, běžná cena za toto balení je 1.659,- Kč.

Nejen, že jsem se naprosto zamilovala do vzhledu balení, ale líbí se mi  otvírání flakonku, otevřete ho tak, že odděláte vlastně víčko i s podpatkem, takže je jasné, že ho musíte vždy zavřít, jinak vám lahvička nestojí :-D takže pro mě, která neustále ztrácí veškerá víčka, je to značka ideál :-D 

A samotná vůně? Nevystihla bych to lépe, než má e-shop Marionnaud v popisku - orientálně květinová!
Je opravdu hodně intenzivní a má neskutečnou výdrž! I já ho na sobě cítím půl dne, což nechápu, protože to jsem snad s žádným parfémem ještě neměla :)

Pro upřesnění přikládám složení vůně, pod kterým bych si ale já osobně nic moc nepředstavila :-D
Hlava: káva, mandle
Srdce: tuberóza, bílý jasmín
Základ: kakao, pražené boby Tonka

Už jste na botičku v parfumerii koukaly? Co na ni říkáte? :)







4 komentáře:

  1. Ten flakonek vážně vypadá božsky! :) Ale zrovna to složení mě teda nějak moc neuchvátilo.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jo, je nádherný!!! Složení podle popisku mi nic neříká, ale vůně je to dokonalá :)

      Vymazat
  2. Na Tenerife jsem k ní čichala a vůně je to nádherná, taky mě okouzlila a brala bych ji :) Navíc luxusní balení

    OdpovědětVymazat