středa 10. září 2014

Tisková konference Dove

Před nějakou dobou jste si mohli všimnout, že jsem navázala spolupráci se značkou Dove a díky tomu jsem byla pozvána na tiskovou konferenci, kde se představovala nová řada vlasové péče. Konference se konala v Pražské Žižkovské věži.


Díky tomu mě tedy čekala dlouhá cesta z Brna do Prahy. Z Brna jsem vyrážela už v 6:30 ráno a měla jsem dorazit do Prahy v 9:00, ale jelikož je D1 celá rozkopaná a v Praze byla šílená zácpa, tak jsem na konferenci dorazila celá uřícená v 9:50, takže tak tak :) 


Na úvod jsme všichni dostali stylový přípitek, ze kterého se při nalévání kouřilo :)


A samozřejmě bylo připravené i občerstvení :)


Celou akci moderovala skvělá herečka Simona Babčáková, která v průběhu prezentace vždy přihodila zkušenosti z vlastního života a celý program tím skvěle zpestřila :)


Tiskovka měla dvě části. Nejprve nám Dove představilo svoji novou kampaň s názvem How old are you. Značka Dove se svými kampaněmi snaží dodat všem ženám sebevědomí a pomáhá jim objevovat svoji krásu. Nejnovější kampaň je zaměřena na otázku věku a vnímání krásy v souvislosti s přibývajícím věkem. Kampaň probíhala v mnoha zemích, mezi kterými byla i Česká republika a docela mě udivilo, že Češky si v porovnání se světem vedly mnohem lépe. Myšleno v tom smyslu, že neřeší až tolik přibývající věk oproti ostatním národnostem, ale i přesto skoro pětina žen by nejraději neslavila narozeniny ve vyšším věku a 44% Češek by si přálo vypadat mladší. 

Jelikož je mi teprve 23 let, tak zatím tuto otázku řešit nemusím, občas je mi ale nízký věk a mladý vzhled na škodu. 

Druhá část už byla zaměřena na představování nové generace vlasové péče. Jedná se o profesionální řadu Advanced Hair Series. Produkty z této řady jsou vždy navrženy tak, aby vždy kompletně vyřešily problém určitého typu vlasů. Prozatím byly představeny dvě varianty: Oxygen & Moisture a Pure Care Dry Oil. První varianta je zaměřena na jemné a zplihlé vlasy bez objemu. Produkty z této řady slibují hydratované a nadýchané vlasy s až o 95% větším objemem. Obě varianty mají luxusní obaly, které musí nadchnout snad každého :)

Druhá varianta je zaměřena na suché a matné vlasy. Produkty z této řady by měly vlasům dodat až pětkrát hedvábnější strukturu. Na tuto variantu se nejvíc těším, jelikož zjemnit a projasnit vlasy potřebuji :)


Profesionální kadeřník nám i názorně ukázal, jak s novým suchým olejem pracovat a samozřejmě jsme si ho ihned téměř každá zkusily dát do vlasů také :)


Přisedla jsem si ke stolečku, kde seděly blogerky Janča a Eliška a tak jsme se daly do řeči a jsem moc ráda, že jsem je mohla poznat :)



Každá jsme dostaly taštičku s těmito novými produkty a tak se určitě můžete těšit po řádném vyzkoušení na recenzi :)

9 komentářů:

  1. Teda, to musela být pecka! :) A moc ti to sluší.

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to moc fajn a jsem ráda, že jsem se mohla zúčastnit :) bylo to spíše v "rodinném" kruhu a to se mi moc líbilo. Děkuji moc:) Dorazila jsem tam celá uřícená a vypadala jsem opravdu hrozně, tak jsem ráda, že alespoň na těch fotkách to tak nevypadá :-D

      Vymazat
  2. Pěkný článek, to představovali jenom vlasovou kosmetiku? Docela by mě zajímala řada na zplihlé vlasy bez objemu. Pokud si dostala na vyzkoušení, tak určitě zrecenzuj:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, momentálně je novinkou právě profesionální řada vlasové péče, na minulé tiskovce (kde jsem nebyla) představovali nový sprchový gel a tělové mléko s vůní pistácie a magnólie, novou vůni antiperspiračního krému Maximum protection, o kterém jsem psala nedávno, suchý šampon, o tom jsem už taky psala a pak antiperspirant Invisible Dry a sprchový gel Caring protection, který jsem zaznamenala v obchodech až v nedávné době :) ... Recenzi určitě plánuji na péči o suché vlasy a s tou druhou variantou to musím také nějak vymyslet, jelikož jemné a zplihlé vlasy nemám, tak to asi moc neposoudím...

      Vymazat
    2. Nejlépe darovat s tím, že ti poté musí říct svůj názor:)

      Vymazat