čtvrtek 28. srpna 2014

Nákup na Ladybox.cz

Ahoj :)

dnešní článek bude trošku stručnější. Letos Ladybox slaví 2 roky na trhu a proto pro své zákaznice udělal  slevovou akci na svém eshopu na vybranou kosmetiku. Jelikož jsem si tento měsíc neobjednávala celý boxík, protože mě dle nápověd výrobky nezaujaly, tak jsem si objednala pár věcí z eshopu. 


První věc, kterou jsem hned hodila do košíku byl tělový a masážní olej od Saloos ve variantě Vanilka. Už dlouho jsem na něj koukala v Globusu, ale jelikož se mi za takovou malou lahvičku nechtělo dávat přes 100,-, tak jsem si ho nekoupila. Teď vyšel díky uplatnění bodů zhruba na polovinu (ve faktuře je bohužel jen součet uplatněných bodů, takže nevidím, kolik to přesně bylo).


Další věcí v košíku byl krém na ruce od značky MeMeMe. Připravuji pro vás srovnávací článek krémů na ruce, jelikož se blíží podzim/zima a v tomto období ruce (alespoň ty moje) trpí nejvíc, tak abyste měli tipy na dobré krémy. Krémík má nádherné luxusní balení, avšak bohužel přišlo poškrábané :( no co, stane se a hlavní je obsah, tak jsem na něj zvědavá.


Dále jsem v nabídce uviděla sprchový peelingový masážní gel proti celulitidě od značky Eveline. Celulitidu nemám nějak extra hroznou, ale bohužel mám, tak jsem si ho vzala na vyzkoušení (né, že bych tomu extra věřila, ale pro můj dobrý pocit :) ).


No a poslední věcí pro radost je lak na nehty od značky Beauty UK. Vzala jsem si ho ve variantě 32 Pink Explosion. Určitě brzo vyzkouším a na Facebooku zveřejním fotku :)


Abyste měli představu, tak vám vypíšu položky z faktury :)

Bio tělový a masážní olej Saloos                 119,-
Krém na ruce a nehty MeMeMe                  169,-
Sprchový a peelingový masážní gel Eveline  109,-
Lak na nehty Glam Nails                              69,-
Uplatněné body                                         -283,-
Poštovné                                                     65,-
Cena celkem                                            248,-

Využily jste také této zvýhodněné nabídky Ladyboxu nebo jste si tento měsíc objednaly boxík?

12 komentářů:

  1. Krásny nákup a supermegalacný.. :-) Práve som pár minút dozadu poslala kamarátke fotky Eveline kozmetiky, ktorú majú u nás.. Je to super značka, dnes som si od nich kúpila dva laky na nechty, ale mám aj nejaké krémy už pár týždňov a sú skvelé.. Daj vedieť či ti to na celulitídu pomohlo. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, akce byla výborná :) Eveline dělá i laky na nehty? Ty brďo, to vůbec nevím a kde je mají? ... Určitě dám vědět, zda gel na celulitidu pomohl :)

      Vymazat
  2. Tak tos hezky nakoupila :) Já jsem od Eveline měla takový červený krém, prohřívací také proti celulitidě, ale po delší době používání přestalo to zahřívání působit :(

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo, tak to jsem zvědavá... a pomohlo to nějakým způsobem? :)

      Vymazat
  3. Touhle akcí mě moc potěšili, bylo to za peníze, které už jsem byla ochotná dát :D Vzala jsem si blush me tvářenku, anatomicals body scrub a mememe linky na oči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jo, bomba akce :) mohla by být častěji :-D ... a linky jako to linkovací pero nebo tužku na oči? na to pero jsem koukala, ale zrovna jsem si koupila nové, tak jsem se bála, aby mi nevyschlo...

      Vymazat
  4. jeeejda teraz som si spomenula ze aj ja som to chcela urobit :( plati to este? idem rovno mrknut :(

    Pozyvam na koncoletnu prirodnu Skin in Blossom giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už tam není úplná nabídka, ale ještě to platí :) ... děkuji za pozvání!

      Vymazat
  5. Celkem by mě zajímalo, jaký bude ten masážní gel proti celulitidě:) Ne, že bych podobným výrobkům nějak věřila, ale vždycky je ráda zkouším a naivně doufám :))

    Instantní krása♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už ho používám :) nevím, jestli pomáhá, ale naivně si alespoň myslím, že pro sebe něco dělám :-D

      Vymazat
  6. Pořídila sis pěkné věci :) Já jsem měla od Saloos taky masážní olej a byl skvělej. Ladybox jsem si objednala pouze 2x a to na Vánoce a pak v červnu k narozkám. Jako to překvapení mě baví, ale častokrát tam vidím pak boxy, které by mě vůbec nenadchl a ten co byl teďka se mi taky nějak extra nelíbil :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla taky jen pár krabiček. První byla říjnová, pak jsem měla taky Vánoční, pak jsem vyhrála lednovou a pak zase taky červnovou :) poslední dobou si raději sama nakoupím kosmetiku, jelikož mi přijde, že ty boxy už nic moc :( jen mě štve, že jsem si nemohla koupit Dm box, ten za to stál :)

      Vymazat