úterý 3. června 2014

Letní miláčci na tělo

Po dlouhé odmlce kvůli zkouškám, práci atd se hlásím s mými letními miláčky. Budou to moje momentálně nejoblíbenější přípravky na tělo. Jeden je naprostá novinka od Yves Rocher - sprchový gel s peelingem ve variantě malina a druhý už zdaleka není novinka, ale taky ho miluju - sprchový gel od Dermacolu - Aroma Ritual s vůní vodního melounu a spolu s ním i tělové mléko ze stejné řady.


Nejprve začnu novinkou, která mě naprosto uchvátila. Sprchový gel s peelingem od Yves Rocher. Prodává se ve variantách: malina, jahoda, ostružina, vanilka a broskev. Ovoňala jsem si zatím jen malinu, jahodu a ostružinu a všechny jsou naprosto úžasné, ale já si koupila nejprve malinu, která mě uchvátila nejvíce :)


Sprchový gel obsahuje zrníčka ovoce, která pokožku jemně čistí a nedráždí, takže ho můžete používat klidně každý den. Malinový sprchový gel obsahuje výtažky z maliny, zrnka kiwi a pudr z meruňkových jader. Pleť je po použití nádherně jemná, čistá a vždycky provoní celou koupelnu :) Jsem z něj naprosto nadšená!

Co považuji za mínus je to, že je gel velmi tekutý, takže mi vždycky vyteče více než bych si přála a tudíž ho budu mít i brzo vypotřebovaný a také musíte po použití důkladně umýt sprchový kout nebo vanu, jelikož na dně zůstávají zrníčka a další částečky gelu. Klady ale převažují nad těmito malými mínusy a určitě vyzkouším i další vůně tohoto gelu.


Sprchové gely (200 ml) pořídíte za 99,- Kč

Další můj letní miláček je sprchový gel od Dermacolu s vůní vodního melounu. V létě ráda používám voňavé sladké sprchové gely a proto jsem si oblíbila tento melounový. Vůně mi připomíná žvýkačky z dětství :) Jsem po něm krásně provoněná a navíc po vykoupání použiju i tělové mléko stejné vůně a to tu vůni nádherně podpoří. Tělové mléko mi darovala kamarádka, jelikož jí nevonělo. Není totiž na takto sladké vůně jako já a má raději naopak decentnější a jemnější.


Sprchový gel (250 ml) seženete obvykle za 59,- Kč
Tělové mléko (200 ml) obvykle za 99,- Kč

1 komentář:

  1. Super tipy! Co se týče léta a kosmetiky, koukala jsem na tuhle sadu: http://www.originalatok.cz/kosmetika-dle-vuni/morska-rasa/sada-morske-rasy-zpevneni-hydratace.html. Když už se třeba k tomu moři nedostaneme, tak aspoň takhle :). Co myslíte?

    OdpovědětVymazat