úterý 1. ledna 2019

Konec blogu

Všechny vás moc zdravím v Novém roce,

do letošního roku (a nejen do něj) vám všem přeji především zdraví a také ať děláte jen to, co vás naplňuje, co vás někam posouvá a ne to, co děláte jen ze zvyku a proto, že se to od vás očekává.

Poslední dobou jsem měla tolik nápadů na články, zkoušela jsem plno nové kosmetiky, chtěla jsem se podělit i o věci z osobního života, ale .... 

Jsem momentálně na rodičovské dovolené a priorita je pro mě starání se o rodinu, trávení času s ní a s našimi úžasnými kamarády. Druhou mojí prioritou je zaměstnání, do kterého jsem se v dubnu minulého roku postupně začala  na zkrácený úvazek vracet. Nešlo to hned naplno, protože stále jsem upřednostňovala čas s rodinou a odpočinek, ale ke konci roku se mi ten čas dařilo hezky naplánovat, že jsem neodbývala ani jednu stranu a zároveň byla odpočatá. Jenže pak nastala otázka, co s blogem? Dřív to byl jen můj koníček, kterým jsem vyplňovala volný čas, ale teď ten volný čas chci trávit jinak. Chci se více věnovat práci, chci se naučit fotit, natáčet, abych mohla pomáhat manželovi v jeho práci a tím pádem bychom měli oba více času na sebe a na naši dceru.

Co z toho plyne?

Chci vám všem moc poděkovat, že jste se mnou mého koníčka sdíleli, že jste četli články, že jste mě inspirovali v mnohých věcech a taky chci poděkovat všem kosmetickým firmám, které se mnou kdy spolupracovali. Měla jsem úžasné dlouhodobé spolupráce, kterých si neskutečně vážím, protože to jsou značky, které jsem používala už před založením blogu, nebo které jsem si díky možnosti je vyzkoušet oblíbila a kupuji si jejich produkty stále dokola. Jsou to především značky: Weleda, Manufaktura, Remington, Russell Hobbs, Mary Kay a Revlon .. 

Ještě jednou děkuji a určitě sledujte můj instagram, který bude spolu s facebookem jedinou sociální sítí, která bude aktivní i nadále. Budu tam dávat tipy na produkty, které teď používám, kde mají jaké slevy, tipy pro maminky, pro děti atd.

Klára



3 komentáře:

  1. Krásná fotka a pěkný článek. Člověk se posunuje neustále někam dál. Taky už hodněkrát přemýšlím nad změnou. Ale focení a psaní blogu mě stále moc naplňuje.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti držím palce v soukromém životě, ať jsi spokojená :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  3. Primevideo.com/mytv– Start watching Prime Videos on versatile and tablets as well as. With a qualified Amazon Prime participation, you approach a huge number of Prime Video titles at no extra expense. To Activate Prime Video, download it from your application store or play store Amazon Prime App after sign in you will get a Primevideo.com/mytv activation code, visit Primevideo.com/mytv and enter Amazon prime activation code on your Smartphone or PC.
    Read more...
    www.primevideo.com/mytv
    primevideo/mytv code

    OdpovědětVymazat