sobota 8. prosince 2018

Tipy na Vánoční dárky pro děti, aneb co dostane letos Miuška od Ježíška

Minulý rok jsme ani díky stěhování dárky na Vánoce moc neřešili, resp. vlastně vůbec, nejdůležitější pro nás bylo být přestěhovaní do 24. 12. a užívat si pohodu s rodinou. Navíc byly Miušce 4 měsíce, takže jí ani nevadilo, že téměř nic nedostala (dostala kousátko, knížku a jídelní židličku), ale letos nám to nastalo. Už od narození Miušky jsme si řekli, že jí nebudeme zahrnovat miliony hraček, se kterými si ani nestihne pohrát, ale, že když už něco koupíme, bude to smysluplná kvalitní hračka, která jí bude rozvíjet a v tomto duchu pokračujeme i nadále. Na Vánoce jsme si stanovili, že dostane jednu velkou věc a pak už jen menší. Díky návštěvám kamarádek, hřišť a dětských center jsme zjistili, že pro ni bude nejkrásnějším dárkem houpačka, tím pádem hlavní dárek byl jasný :) Jenže... tím, že máme sádrokartonové stropy, nemůžeme do nich nic takhle těžkého věšet, takže jsme se inspirovali sousedy, kteří si nechali udělat trám, do kterého houpačku a další věci můžou vklidu zavěsit. Trám máme zadaný u truhláře a teď vybrat tu správnou houpačku :) 

První, kterou jsem uviděla a hned se do ní zamilovala, byla tato dokonalost z www.elisdesign.cz, ale tím, že musíme pořídit trám, který není zrovna nejlevnější záležitost, tak jsme za ni nechtěli utratit 2400,- a tak jsme hledali dál.



Hledala jsem tak dlouho, až mi kamarádka poslala odkaz na paní z fleru , která vyrábí houpačky na přání a její styl se mi moc líbil. Takže jsme zvolili jednoduchou světle růžovou se šedou mašličkou a cena byla 880,- Kč.



Miuška miluje zvířátka a miminka a už od léta si strašně ráda hraje s panenkama, stará se o ně atd, ale doteď žádnou vlastní panenku neměla (všechny má půjčené od její starší sestřenice), tak jsme se rozhodli, že jí pořídíme jednu vlastní. Už, když jsem byla malá, tak "frčely" panenky Baby Born, ale naši nebyli v situaci, kdy by mi ji mohli pořídit, takže jsem si řekla, že tuto panenku pořídíme Miušce, navíc jsme ji kupovali v akci na mall.cz za 1099,- Kč.

Kočárek už Miuška má, to jste mohli vidět v minulém článku s tipy na dárky, ale chyběla jí kolébka a tak panenky houpá ve svém lehátku. K panence jsme zároveň vybrali na mall.cz i kolébku. Jak jinak, než bílou dřevěnou a rovnou s peřinkami:) Tuším, že byla také ve slevě za 699,- Kč, ale myslím, že se za tuto cenu prodává normálně na jiných eshopech.


Mezi dárky nesmí chybět samozřejmě ani knížky, protože ty ji baví už taky hodně dlouho a doufám, že když ji ve čtení budeme podporovat, tak ji nepřestanou bavit :) Opět dostane další od nakladatelství Svojtka s pohyblivými prvky a jednu hudební od stejného nakladatelství. Ceny jsou různé, ale knížky s pohyblivými prvky okolo 200,- Kč, tato se zvuky 279,- Kč.

A jelikož máme velkou hudebnici a kdekoliv se zpívá nebo hraje na hudební nástroje, hned se zapojuje, pořídili jsme další rumba koule v jednom prodejním stánku v supermarketu u nás ve městě , aby se s kamarády nemuseli tahat o jeden nástroj, ale každý si mohl vybrat .... a taky můj vysněný bubínek :-D Hezčí jsem opravdu nikdy neviděla. Narazila jsem na něj v úplně dokonalém eshopu www.eliwood.cz, kde bych nejradši vykoupila celý jejich sortiment. Na black friday měli 15% slevu, tak jsme se s kamarádkami spojily a objednaly zbývající dárky našim dětem :)





Ještě sháníme učící věž, ale stále se nemůžu rozhodnout, zda koupit klasickou hranatou, nebo tuto roztomilou, na kterou jsem narazila úplnou náhodou :) Jen se bojím, aby nebyla nebezpečná, tím, že má jen jednu šprušli v zadní části. Takže stále nevíme, ale každopádně jsem od kamarádek slyšela hodně chvály obecně na učící věže, proto ji plánujeme taky pořídit, jen se musím rozhoupat, kterou variantu :) Cena cca od 1500 - 4000,- Kč.



Od domácího Ježíška je to vše a pak vím, že od babiček a tety dostane další dřevěné hračky na rozvoj motoriky. Navlékací korálky, bedýnku s ovocem, krájecí potraviny, pokladnu apod. Tyto hračky mají momentálně hodně v řetězcích jako je Lidl, Kaufland apod. za super ceny okolo 200,- Kč.



Doufám, že jsem vás alespoň trošku zase inspirovala, i když těch dárků opravdu moc není :)

Určitě mi napište, jak to máte s dárky pro děti vy, jestli kupujete velké množství, nebo se snažíte taky krotit a kupovat dárků raději méně :) Pro mě je to opravdu těžké, nejradši bych jí snesla modré z nebe, ale na druhou se snažím být rozumná a nechci ji jednak zahlcovat hračkami, se kterými si stejně ani nestihne vyhrát a na druhou stranu až bude větší nechci, aby si myslela, že dostane vždy vše, na co si ukáže. 

4 komentáře:

  1. Ten bubínek je boží, my jsme zatím té mladší pořídili jen knížku od Svojtky a jinak zbytek pro tu starší, ještě musíme něco dokoupit :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. knížky z nakladatelství Svojtka jsou prostě nejlepší :)

      Vymazat
  2. Já letos plánuji synovi koupit z https://hrackyzadobrekacky.cz/drevene-hracky/barevne-drevene-kostky-100-kusu-koylo dřevěné kostky. Je to takový stavitel, takže si myslím, že s kostkama si dokonale vyhraje :)

    OdpovědětVymazat
  3. No my jsme to teď taky řešili. Koukali jsme na nějaké montessori hračky, které nás docela zaujaly. Jen je to všechno docela drahé. Ale tak manželka našla web https://slevovykupon.net/ se slevovými kupony, tak jsme to pořídili tam. Nakonec dostane naše Róza knížku se zvířátky, montessori skládanku a pak hromadu oblečení. :D A já jí ještě dělám v dílně houpacího koníka. :)

    OdpovědětVymazat