pátek 19. října 2018

Tipy na Vánoční dárky pro děti, které se nám osvědčily

Když jsme probíraly s kamarádkama, co koupíme našim dětem k Vánocům a sbíraly jsme od sebe navzájem tipy, řekla jsem si, že bych mohla na blog zařadit článek právě s těmito tipy. Jelikož mám čtrnáctiměsíční dítě, zařadím sem především tipy pro děti okolo 1 - 2 let, ale samozřejmě některé se dají využít pro děti mladší nebo starší :)

Začnu tipy, které se nám osvědčily a v dalším článku budu pokračovat s dárky, které chceme pořizovat pro Miušku k letošním Vánocům.

Když jsme zařizovaly Miušce pokojíček, věděli jsme, že chceme nějaký "domeček" nebo "úkryt"? Prostě něco, kam si může zalézt s plyšáčkem, s knížkou apod. Manžel chtěl teepee, já spíše baldachýn. Nakonec jsme zvolili tak trošku kompromis. Mně se totiž nelíbila teepee, která byla moc indiánská :-D, jestli mě chápete. Chtěla jsem něco jemného, holčičího. Nakonec jsem zjistila, že naše nejoblíbenější značka Little Dutch má v sortimentu i teepee a bylo jasno :-) Oblíbila si ho od prvního dne a není den, kdy by si do něj aspoň na chvíli nevlezla.

Cena: cca 2000,- Kč






Další věc, kterou jsme věděli, že musíme pořídit, byla dřevěná houpačka. Viděla jsem ji u plno dětí i na Instagramu a vždy měla úspěch. Opět jsem chtěla nějakou hezky jemnou, pastelovou a nakonec jsem objevila paní, která tyto houpačky vyrábí na přání a nemusela jsem dále přemýšlet. Poslala jsem jí fotky hraček právě zn. Little Dutch a zadala si požadavek, aby byla houpačka laděná do těchto barev. Když paní houpačku vyrobila, skákala jsem nadšením - naprosto vystihla moje přání! Houpačka se dá využít právě na houpání, nebo když se obrátí, tak jako "bunkr" nebo prolézačka a celkově nápadům na využití se meze nekladou :)

Cena: 1700,- Kč




A když už tu zmiňuji stále dokola značku Little Dutch, tak nesmím zapomenout právě na tyto hračky. Mají neskutečně krásný design, ale hlavně mají široký sortiment. Hračky plyšové a dřevěné, hudební, naučné... Už v těhotenství jsem právě od této značky pořídila hrací kolotoč nad postýlku, v porodnici dostala Miuška svého prvního plyšáka také od této značky a prostě se nás drží doteď a myslím, že ještě dlouho bude. Plánujeme pořídit ještě především hudební hračky, které nemá - flétničku, kytaru atd, jelikož hudební hračky teď u nás frčí nejvíce :)




Jak už jsem zmínila, hudební hračky naše princezna miluje a tak mezi další oblíbence patří tyto dvě hračky od značky Fisher Price. Plyšovou pejskovu holčičku jsem znala už od neteře a strašně se mi líbila, takže jsem věděla, že ji Miušce musíme pořídit. U neteře až takový úspěch neměla, ale Miuška si ji zamilovala. Je to takové dva v jednom - mazlící plyšák a zároveň hudební (naučná) hračka. Nejvíce se jí teď líbí písničky, ale už ví, kde má ouško, ručičku a jelikož obsahuje 4 úrovně, tak se s ní postupně podle věku bude učit i barvy, abecedu atd. 

Cena: 899,-

Hudební knížku od této značky jsem vůbec neznala a když ji od švagrové dostala, byla nadšená nejen Miuška, ale i my. Milujeme hračky, které dokážou něco naučit a knížka obsahuje krásné české písničky, je jí rozumět, má příjemný hlas a navíc kromě písniček obsahuje i naučné prvky a díky nim se bude učit např. kolik je na stránce myšek, jakou mají barvu atd.. 

Cena: 599,-



Další hooodně oblíbená hračka je kočárek pro panenky. Upřímně se mi moc nelíbí ty vratké plastové (i když ani těmi Miuška nepohrdne a v herničce si s němi vždycky vyhraje) a chtěla jsem nějaký fakt krásný, když je to ten PRVNÍ kočárek :) Zvítězil personalizovaný dřevěný z našeho oblíbeného eshopu dadaboom.sk. Kočárky a panenky slečinka miluje, takže to jsme se také trefili :) Mimochodem chlapečci z našeho okolí mají různé dřevěné vozíčky s kostkama nebo i bez nich a také je rádi tlačí, takže si myslím, že by to mohl být i dobrý tip pro chlapečky!

Cena: 85 Euro



Když jsme uvažovali o dárcích k prvním narozeninám, trošku jsme pochybovali o kuchyňce, že je na ni ještě malá a že si s ní nevyhraje. Ještě, že jsme nedali na naše pochyby a pořídili ji, protože to je další věc, u které si vydrží hezky hrát a strašně ji baví. Miluje všechno míchat, zvládá si hrnce vyndávat i uklízet. Jediné co, tak je ještě malinká a nedokáže si sama vzít visící naběračky, tak je má buď sundané nebo jí je prostě podám ... Neskutečně se mi líbila kuchyňka zn. Little Dutch (jak jinak, jsem s tím už trapná :-D), ale měli jen "klučičí" barvu a tak jsme šli do osvědčené klasiky - Ikea! Navíc se nám barevně hodí i do naší kuchyně, takže jsme ji tam přesunuli a vaříme spolu :)

Cena: 2490,- Kč


No a hlavní, co u nás frčí, tak jsou samozřejmě plyšáci a knížky především o zvířátkách. Miuška se strašně ráda učí nová a nová zvířátka, takže každý den čteme a ukazujeme si je :) Miluje asi všechny knížky se zvířátkama, ale nejvíce u nás vítězí knížky od nakladatelství Svojtka s pohyblivými prvky. Už mám nakoupené další do zásoby a postupně jí je schovávám a vyndávám, aby je neměla moc okoukané :)







Miuška není vybíravé dítě a baví ji téměř každá hračka, ale tohle jsou ti největší oblíbenci, takže doufám, že jsem vám trošku pomohla s výběrem a v dalším článku vám představím tipy na dárky, které se chystáme Miušce na letošní Vánoce pořídit. 

P. S.: Na začátku roku jsem vám sepisovala i tipy na personalizované dárky, tak můžete inspiraci nabrat i tam :)

Budu ráda i za tipy, co nejvíce baví vaše děti, popř. co se jim chystáte na Vánoce pořídit :)





3 komentáře:

  1. Skvelé veci a nádherné fotky. Ja osobne deti ešte nemám ale mám dosť neterí takže im určite niečo z tohto kúpim.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám teda teprve před porodem, takže nějaké vymýšlení dárku mě čeká až na příští rok, ale moc se mi líbí teepee nebo různé "bazénky" s míčkama :3

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  3. Přemýšlela jsem, co letos koupit synovi na Vánoce. Ve hře bylo lego nebo klasické dřevěné kostky, a nakonec z https://hrackyzadobrekacky.cz/drevene-hracky/barevne-drevene-kostky-100-kusu-koylo koupím asi je. Přecejen je to o něco levnější a zároveň z přírodních materiálů.

    OdpovědětVymazat