neděle 2. září 2018

Odličování bez micelárky

Už dlouho jsem vám chtěla sepsat moji aktuální odličovací rutinu a v dalším článku i péči o pleť, protože se mě na ni ptá rodina a kamarádky, když se podívají k nám do koupelny a zarazí je ta tuna skleněných lahviček od Weledy a Renovality :) A proč ten nadpis? Už dlouho jsem chtěla nahradit micelární vody něčím jiným, ale odličovací mléka a podobné se mi nikdy neosvědčily. Až díky mým oblíbeným značkám - Renovality a Weledě se to podařilo. O odličování s Weledou jsem vám psala už v zimě a v podstatě se toho mnoho nezměnilo, vlastně jen vyřazení té micelárky. 


Hlavním rozdílem je odličování pomocí jojobového oleje od Renovality. Lehce navlhčím tamponek vodou, pokapu jojobovým olejem a už klasicky odličuju. Make-up rozpouští velmi rychle, takže jste odlíčené raz dva. Balení má sice "jen" 100 ml oproti micelárce, která má  běžně 250 ml, ale myslím, že mi vydrželo cca stejně dlouho:)


Po odlíčení olejem dočistím už pouze mým svatým grálem - tonikem 2v1 od Weledy. Opěvuju vám ho nejen zde na blogu, ale neustále na instagramu, protože ho opravdu zbožňuji. Teď mám už třetí balení a rozhodně né poslední! Ta mléčná konzistence! Ta úžasná citrusová vůně! A ten pocit po použití? Pleť je nádherně dočištěná, jemná a póry jsou stažené!


Jojobový olej můžete použít i na odlíčení očí, což také občas použiji, ale většinou si je odličuji mandlovým olejem od Weledy. V podstatě stejným způsobem, jako obličej. Navlhčím tamponek vodou, pokapu pár kapičkami oleje, přiložím tamponek na řasy, chvíli počkám a pak stírám. Funguje opravdu skvěle a nejspíš se ke klasickým odličovacím přípravkům na oči nevrátím :)



Večerní odličování bychom měli hotové a jak to probíhá ráno? Zase se nic moc nezměnilo. Ráno si pleť čistím buď pomocí čistící pěny od Weledy (ano, to balení je už hodně dodělané, ale už ji spotřebovávám a momentálně mi Miuška bere vše, co se jí dostane pod ruku, takže i díky tomu je tak omlácené) nebo použiji tonikum 2v1, popř. čistící pleťovou vodu, podle toho, na co mám náladu :) Pleťová voda není tak mléčná jako tonikum, ale stejně dobře pleť čistí a hlavně nedráždí a nevysušuje.



A to je vše :) Co na moji rutinu říkáte? Odličujete se také bez micelární vody? Nebo zůstáváte věrné klasice? 

3 komentáře:

  1. čistiacu penu tiež používam ráno, veľmi dobrú produkt od Weledy ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc za tipy, já zatím jsem věrná klasice, ale i tohle musí být super :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  3. Já už jsem si na micelárku hodně zvykla a používám ji prakticky denně. Potom ale musím pleť ještě dočistit gelem nebo pěnou. Teď také používám tuto od Weledy :-) ten mandlový olejíček je fajn, jen ho nepoužívám na první odlíčení, ale spíše potom, na dočištění.
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat