pátek 27. července 2018

Rozjasňující pudr Sheer Dimensions od Mary Kay

Dneska zase trošku té dekorativky :) a jeden můj letní "must have"! Na jaře jsem od Mary Kay obdržela rozjasňující pudr v odstínu Pearls. Tyto pudry už jednou v nabídce měli a o tom jsem vám psala zde , takže se nebudu extra rozepisovat a rovnou se na něj jdeme podívat.



Ten reliéf je tak nádherný, že se mi prvně do něj nechtělo vůbec sahat, abych ho neponičila :-D 


Bála jsem se trošku toho názvu "rozjasňující", protože rozjasňovače obecně moc nepoužívám. Nemám dokonalou pleť a přijde mi, že většina jich akorát zvýrazňuje pupínky, póry a prostě všechny ty nedokonalosti. Ale už při prvním použití jsem věděla, že s tímto pudrem budeme kámoši. Tohle je přesně ten rozjasňovač, který je vhodný na můj typ pleti! Barva je nádherná s nádechem do růžova a dá se vrstvit!!! takže buď si jen lehounce oživíte tváře, nebo právě teď na léto se mi líbí trošku přitvrdit a když na vás zasvítí sluníčko, vypadá to opravdu skvěle! Žádná diskokoule, ale opravdu krásný přirozený lesk! Takže za mě naprostá pecka a celé léto nepoužívám a ani nebudu používat nic jiného :)


6 komentářů:

  1. Jako rozjasňovač mi to nepřijde a tuto značku nemám ráda, protože s ní mám špatné osobní zkušenosti a s lidmi, které ji zastupují, nic proti recenzi. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ono se to dost blbě fotí :( ale každopádně to podle mě není ani rozjasňovač ani tvářenka, je to něco mezi, krásně to tvářím dodá šťávu a přitom se neleskneš na celé kolo a mně to strašně vyhovuje! :)
      S těmi "kosmetickými poradkyněmi", jak si říkají, mám taky špatné zkušenosti, celkově nemám ráda tento typ prodeje. Naštěstí mám jednu paní, u které nakupuji tím způsobem, že jí jen zavolám, ona mi danou věc objedná, pošle poštou a hotovo. Ví, že mi nemá nic vnucovat :-D

      Vymazat
  2. Tohle bych tipla spíše na tvářenku, já na takové růžové tváře moc nejsem takové barvičky mi vůbec nesluší. :) Ale ten reliéf je fakt pěkný.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to ne, ona není tak růžová, má opravdu jen nádech, ale já jsem ji hoooodně navrstvila, aby na fotce byla vidět :)

      Vymazat
  3. Vypadá vážně nádherně! Barva by teda pro mě nebyla, ale je krásný :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ne, ta barva není tak výrazná, opravdu zanechává jen narůžovělý lesk :) já jsem ji jen navrstvila, aby ta barva byla na fotce trošku vidět :)

      Vymazat