čtvrtek 19. října 2017

Astrid Beauty Elixir

Ahoj,

v minulém článku jsem se věnovala dekorativce a tentokrát to bude o pečující kosmetice, konkrétně o jednom z produktů, který obsahoval Můj super box. Už v rozbalovacím článku jsem vám psala, že se na něj moc těším a tak jsem ho hned musela prubnout :)




Jedná se o novinku od Astrid a to hedvábný čistící pleťový olej. Nikdy jsem se olejem neodličovala, takže je to moje premiéra a třeba existují lepší oleje, to nemůžu posoudit. Každopádně tento olej je komplexem vzácných olejů - pistáciového, meruňkového, olivového a mandlového. Má odlíčit tvář, oči i rty. Já ho na oči nepoužívám, protože mám o oči jednoduše strach. Používá se tak, že si do suché ruky pumpnete 4-6 dávek a na suchém obličeji rozetřete. Já používám jen dvě pumpnutí a bohatě mi to stačí. Poté si navlhčím ruce vlažnou vodou a obličej začnu masírovat až do chvíle, kdy se vytvoří jemné mléko a pak postupně smývám. Make-up opravdu precizně rozpouští včetně obočí a rtů. Někdy ještě nakonec setřu tamponkem, abych se ujistila, že je obličej úplně čistý. Obličej zůstává krásně vyčištěný a zároveň výborně vyživený. Líbí se mi i balení s pumpičkou, které je opravdu praktické. Navíc i cena by měla být hodně příznivá, v letáčku bylo uvedeno 99,- Kč :)  Takže nemám co vytknout!!! 

6 komentářů:

  1. Já se na odličování olejem chystám už dlouho. Už dřív jsem občas použila kokosák na voděodolnou řasenku a teď na mě čeká olej značky Bioaroma. V originále se ale na odličování (nebo i čištění, nevím, jestli se to dá takhle shrnout do jednoho) používá na sundání oleje ručník namočený v teplé vodě. A to už se vidím, jak mám spoustu mini ručníků a furt dokola je peru :D Nevím, jestli by klasický čistý olej udělal to jemné mléko, ale hecnu se a zkusím to i s tím horkým ručníkem, podle videí Holistichabits je to fakt zázračná metoda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to nevím, jestli by i klasický olej udělal to mléko... podle mě to bude specifické právě pro tento výrobek, ale jak říkám... nikdy jsem žádný jiný olej na odličování nevyzkoušela, tak nemůžu soudit :)

      Vymazat
  2. Už mám doma několikáté balení. Je fakt super a od micelární vody je to asi nejlepší produkt od Astridu, se kterým přišli na trh :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. micelárku jsem od nich ještě nezkoušela, takže budu muset napravit :)

      Vymazat
  3. Já mám na odličování oleje hrozně ráda a tento je za mě super! Měla jsem ho v kosmetickém Můj Super Boxu a už po prvním použití jsem si ho zamilovala. Jak píšeš, krásně odlíčí, vyživí a mohu ho používat i na odlíčení očí, což rozhodně neplatí pro všechny výrobky tohoto typu, za což mu dávám ještě bonusový palec nahoru. :)
    Katarina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. možná se taky někdy odvážím a zkusím si s ním odlíčit oči :)

      Vymazat