neděle 5. března 2017

Přírodní kosmetika neobio z eshopu erpa.cz

Poslední dobou na blogu nepíšu téměř o ničem jiném, než o přírodní kosmetice a dnes tomu nebude jinak. Poprvé nebudu mluvit o pečující kosmetice, ale o dekorativce :) Jedná se o značku neobio, kterou zakoupíte mimo jiné na eshopu erpa.cz, odkud ji mám já. Jedná se o německou přírodní certifikovanou kosmetiku a zaměřuje se nejen na pečující, ale právě i na dekorativní kosmetiku.

Měla jsem možnost vybrat si nějaké produkty, které bych chtěla vyzkoušet a těm, které mě znají, musí být jasné, že mezi produkty nechyběla rtěnka, balzám na rty a poslední dobou ujíždím i na bronzerech a tvářenkách, takže jsem chtěla vyzkoušet i přírodní tvářenku :)


Na rtěnku jsem byla zvědavá ze všech produktů nejvíc, popravdě jsem se trošku bála, že bude moc jemná, nevýrazná a že to nebude ono. Po prvním čmrknutí jsem věděla, že obavy byly naprosto zbytečné :) I když se jedná o přírodní a hlavně hydratační rtěnku, má naprosto krásnou intenzivní barvu. Obsahuje jojobový olej, který rty skvěle vyživí, takže když mám den, kdy mé rty nejsou připravené na dlouhotrvající matnou rtěnku, volím vždy tuto, protože dodá rtům nejen krásnou a šťavnatou barvu, ale rty i nádherně vyživí a zregeneruje. Samozřejmě nemůžete od hydratační rtěnky čekat celodenní výdrž, ale i přesto si myslím, že na rtech vydrží poměrně dlouho :)

A na závěr, pokud jste měly podobné předsudky jako já, že přírodní kosmetika musí být drahá, tak vás vyvedu z omylu :) rtěnka stojí běžně 154,- Kč, ale momentálně ji mají na eshopu ve slevě za 119,- Kč.




Dalším skvělým pomocníkem v péči o rty jsou balzámky na rty neobio. Vybrala jsem si je z toho důvodu, že podle popisku vypadaly, že nebudou mít žádnou závratnou parfemaci a navíc jsou v balení dva, což je fajn. Jeden nosím vždy při ruce v kabelce a jeden mám položený u postele. Obsahují aloe vera, výtažky z oliv a karnaubský vosk, takže po natření jsou rty krásně vláčné a zároveň hezky lesklé. Momentálně jsou to moje nejoblíbenější a nejpoužívanější balzámy a to víte, že jich mám mraky :-D

Cena za oba je 111,- Kč a koupíte je zde :)




Posledním produktem je tvářenka. U ní jsem měla podobné obavy, jako u rtěnky, bála jsem se, že bude hodně jemná a nevýrazná. Když jsem ji poprvé nabrala prstem, abych vyzkoušela barvu, tak se mi zdála výrazná až dost :-D ale pak, když jsem ji nanášela štětcem, tak byla pigmentovaná tak akorát, že se dá i hezky vrstvit. Jak můžete vidět i na fotce, obsahuje jemný lesk a teď na jaro bude podle mě ideální!

Tvářenka je opět cenově dostupná, stojí 154,- Kč.




U všech produktů je samozřejmostí certifikát NaTrue.

Tady už vidíte, jak vypadá rtěnka i tvářenka v akci (tvářím vždy pomáhám ještě bronzerem od Mary Kay).


Znáte tuto značku a eshop erpa.cz? Lákají vás vyzkoušet nějaké produkty? :)

10 komentářů:

  1. Značku nějak moc neznám, ale odstín rtěnky se mi hodně líbí :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem o ní doposud jen slyšela, ale nikdy nic nevyzkoušela, takže jsem moc ráda, že jsem ji otestovala a určitě budu ve zkoumání pokračovat :)

      Vymazat
  2. Ta rtěnka je boží! jinak taky značku vůbec neznám BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že? Naprosto přirozená, ale zároveň šťavnatá barvička :)

      Vymazat
  3. Tato kozmetika ma prekvapila krasne produkty odtien ruzu presne moja farba a ta licenka kraaasna :-) a nie je ani zbytocne velka a pomady som uz videla v Chorvatsku v Mullerovi len som nepoznala znacku, tak v lete to musim viac okuknut :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak tak, ona ani ta rtěnka není nijak zbytečně velká :) opravdu? Já jsem ji ani nikde v zahraničí nepotkala, každopádně jsem ráda, že jsem ji mohla poznat :)

      Vymazat
  4. Ty jsi kráska, moc ti to sluší! O značce jsem už slyšela, ale nijak nelpím na přírodní kosmetice, vystačím si s klasickou např. drogerkovou. Nicméně mě moc překvapilo, jaké mají nádherné odstíny, jak rtěnek, tak tvářenek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsi zlato, moc děkuji :) Taky nelpím na přírodní kosmetice, ale poslední dobou jsem se k ní vždy tak nějak náhodou dostala a když vidím, že není o nic dražší a je stejně a někdy i více kvalitní, tak proč nepoužívat přírodní kosmetiku :)

      Vymazat
  5. Lícenka je perfektná! Vďaka za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ráda, že se Ti líbí :) taky mě zaujala na první pohled..

      Vymazat