středa 14. prosince 2016

Recenze: Weleda - Regenerační péče z granátového jablka

Ahoj,

dnes pro Vás nemám ledajakou recenzi, ale recenzi s tipem na krásný dárek, řekla bych, téměř pro každou ženu!

Weleda poslední svoji kampaň zaměřila především na výrobky z řady granátové jablko, jelikož právě olej ze semínek granátového jablka je plný antioxidantů a vitamínů, které jsou velmi důležité pro regeneraci a výživu pokožky.

Pokud Vás tato ingredience zaujala, více zajímavostí o granátovém jablku si můžete přečíst právě zde.

Já Vám tu dnes představím tři výrobky, které mám už natolik vyzkoušené, že Vám můžu napsat opravdu plnohodnotnou recenzi.

Začnu nejprve tělovým mlékem z tého řady. Pokud mě sledujete, tak určitě víte, že tělová mléka od Weledy jsou má oblíbená už jen pro jejich svělá praktická balení. Miluju produkty s pumpičkou :-D Je to neskutečně praktické a navíc i hygienické :) Líbí se mi tvar lahvičky i jednoduché a výstižné etikety Weledy, takže tady není co vytknout :)

Samotné tělové mléko je tekutější konzistence, ale zase ne až tak jako třeba tělové mléko od značky Sportique, řekla bych, že je to něco mezi konzistencí Sportique a hutnou Dove :-D nevím, jestli Vám to něco řekne, ale toto jsou tři mléka, která teď používám, tak proto mě to přirovnání napadlo. Stačí ho nanést opravdu trošku, skvěle se roztírá a vstřebává do pokožky a navíc mám po použití pleť nádherně hebkou a opravdu lesklou!




Dalším produktem je nádherné Vánoční balení, které obsahuje sprchový krém a tělový olej. Krabička mi přijde naprosto nádherná - čistá a ihned víte, co kupujete :)



Sprchový krém asi nemusím moc představovat, jelikož je u mě na blogu vidíte docela dost často :-D Jen znovu dodám, že je to opravdu krém, se kterým se tak příjemně sprchuje, provoní celou koupelnu a pokožka zůstane hezky vyživená :)


Tělový olej je ale pro mě novinkou. Poslední dobou jsem se naučila používat různé oleje - marulový olej, arganový olej atd... ale k tělovému oleji jsem si našla cestu až teď díky Weledě!

Olej je v nádherné lahvičce, která je pro Weledu typická. Používám ho především na stehna a hýždě, kde mám bohužel strie a možná, kdybych nějaký olej používala už dříve, než se mi vytvořily, nemusela bych se s nimi teď trápit, ale co už... každopádně jsem poučená a v těhotenství budu olejíčky používat každý den :-D
Jelikož je to olej, tak se nevstřebává tak rychle jak tělové mléko, ale mně to nevadí, stejně si ho nanáším až večer, takže prostě chvíli počkám a až pak si jdu lehnout :)



Jak jste asi všichni pochopili, všechny produkty jsem si naprosto oblíbila a můžu všem vřele doporučit :) pokud víte, že některá z Vašich blízkých má ráda tělová mléka, tak tímto jí určitě uděláte radost a nebo pokud víte, že by nějaká z žen ve Vašem okolí ocenila tělový olejíček, doporučuji zakoupit tuto nádhernou sadu, protože je opravdu za výhodnou cenu. Stojí 499,- Kč a pokud byste kupovali pouze olejíček samotný, tak ten pořídíte za 479,- Kč.

9 komentářů:

  1. Mně se toto tělové mléko teda moc dobře neroztírá a moc s ním spokojená nejsem, jinak ostatní produkty jsou super! :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jde vidět, jak je to strašně individuální :) já ho mám rozetřené raz dva a výsledný efekt lesklé kůže je taky fajn :)

      Vymazat
  2. Weleda je zlatíčko! Na ten sprchový gél si robím zálusk už nejaký čas, a to telové mlieko by k nemu určite nebolo zlé! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě :) myslím, že bys byla s obojím spokojená! :)

      Vymazat
  3. Weledu chci vyzkoušet a tohle musí vonět krásně :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To voní, ale je pravda, že ne každému Weleda voní, má opravdu hodně specifické vůně, takže je dobré je prvně očichat :)

      Vymazat
  4. Tělové mléko právě používám a je výborné. A ještě lepší je olej :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, někdy mám chuď jen na mléko a někdy chci dodat pokožce opravdovou výživu a použiji olej :)

      Vymazat
  5. Produkty vypadaji uchvatne. Nekdy se po nich zajiste podivam.

    OdpovědětVymazat