neděle 3. července 2016

Recenze: Krásné nohy s Remington Perfect Pedi Reveal

Ahoj,

mám pro vás skvělý tip na léto a samozřejmě nejen na ně! V létě toho na sobě moc nenosíme, tudíž je potřeba se s péčí více zaměřit i na místa, která jindy nejdou vidět. A co je horšího, než když vidíme krásně nalíčenou a načesanou ženu a pohled nám sjede na její škaredé, odrbané nehty a co hůř, suché, popraskané paty! To celý dojem naprosto pokazí!

Já se musím přiznat, že péče o chodidla, především o paty, byla vždycky moje noční můra. Různých udělátek na paty jsem se strašně bála :-D Takže jsem pokaždé chodidla trošku "ošmrdlala", aby vypadala jakž takž udržovaně a pak jsem jen mazala a mazala, aby byla kůže měkčí a nemusela je tak často brousit :-D 

Poslední dobou jsem proto uvažovala o Scholl velvet smooth brusce na paty, která nevypadá strašidelně a tudíž bych si mohla pedikúru dělat častěji a nemusela to vždycky tak oddalovat. No a v tom jsem narazila na serveru blogerky.cz na výzvu s Remingtonem o brusku na paty Perfect Pedi Reveal. Vzhledově se mi na první pohled líbila ještě víc než ta od Schollu, tak jsem se do výzvy přihlásila a nakonec měla to štěstí, že mě vybrali :)



Balení obsahuje samotnou brusku na paty, která se mi na pohled strašně líbí, má opravdu jemný, čistý vzhled a hezky padne do ruky, dva nástavce - jeden fialový, který je jemnější a druhý modrý, hrubší, dále pak dvě tužkové baterie a malý kartáček na čištění. 



 Já zatím používám pouze ten fialový, jemnější nástavec, který mým potřebám naprosto vyhovuje.


Líbí se mi, že je bruska na baterie, protože nemám ráda, když jsem s nějakými přístroji omezená přívodem elektriky. Je trošku hlučnější, ale to je logické, není to přece jen masážní, relaxační přístroj, ale je to bruska :-D

Před samotným obrušováním si vždy skočím do sprchy, nohy pořádně odmočím, aby se paty trošku zjemnily.

Manipulace je opravdu snadná, bezbolestná, jen si dávejte pozor, jak ji držíte. Vždy bruste tak, aby byl vidět nápis. Já si ji jednou vzala obráceně a to pak při kontaktu s patou divně poskakovalo a ihned jsem tak zjistila, že je něco špatně :-D


Na závěr mám malý tip, jak docílit úplně toho nejlepšího výsledku :) Vždy po obroušení si paty namažu zatím nejlepším krémem na nohy, který jsem kdy vyzkoušela a to krémem od značky Weleda. Už jste o něm mohli zde na blogu číst a tam jsem zmiňovala jeho nejhlavnější výhodu a to, že se opravdu hned vstřebá. Takže si upravíte paty pomocí brusky, na závěr natřete a hned můžete vyrazit :)



Z toho všeho plyne, že pokud máte z úpravy chodidel takovou fóbii, jako jsem měla já, určitě doporučuji tento přístroj. Manipulace je velmi snadná, rychlá a výsledek naprosto perfektní :) Stojí okolo 700,- Kč a náhradní nástavce pak seženete do 300,- Kč. 

Určitě mi napište, jestli na pedikúru chodíte do salonu, nebo si nohy upravujete doma a popř. jakým způsobem :)

4 komentáře:

  1. Jé, pečujeme o své nožky stejným způsobem! Dokonce i ten balzám na nohy Weleda také používám a nemůžu si ho vynachválit. Brusku jakbysmet :) Jsem ráda, že tento přístroj mám, protože v kombinaci s balzámem jsou mé nohy v nejlepším stavu za celý můj život. Mimochodem moc pěkná recenze :)

    Krásné nohy s Remingtonem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to musím souhlasit :) mám to stejně a jsem ráda, že jsem tuto kombinaci vyzkoušla, protože je odteď nedám z ruky :)

      Vymazat
  2. Používám jej taky a jsem velmi spokojená. No a na závěř používám tentýž krém! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je náhodička :) každopádně se nedivím, obojí je naprosto skvělé!

      Vymazat