pátek 10. června 2016

Recenze: Tělové mléko Freeman

Ahoj,

dneska tu mám pro změnu zase tělovou kosmetiku, konkrétně tělové mléko od Freemana. Popravdě jsem ani netušila, že Freeman dělá i něco jiného než masky (mimochodem ty jsou skvělé), takže když jsem v drogerce uviděla tělové mléko v tak lákavém obalu, hned jsem k němu běžela. Bylo zrovna s vůní kokosu a guavy! 


Když jsem k němu přičichla, tak bylo jasné, že si ho musím vzít :) Voní strašně příjemně a intenzivně, především po kokosu.
Navíc mě lákal i ten obal, který má nádhernou barvu a i když je velký (400 ml), docela dobře padne do ruky.


Žádný extra velký účinek jsem nečekala, ale ihned po prvním použití mě mléko příjemně překvapilo. Nejen, že pokožku provoní na HODNĚ DLOUHOU DOBU!!!, ale především se krásně roztírá, ihned se   vstřebává a pokožka zůstává hydratovaná, hebká a lesklejší. Zpevňující účinek bych asi nehodnotila, nečekám, že se nějaký dostaví, ani nevím, jestli bych ho poznala, ale celkově jsem s mlékem velmi spokojená a pokud někde uvidíte tělová mléka od Freemana, hnedka k nim zabrušte :-D 

Já jsem ho koupila v teta drogerii za výprodejovou cenu 49,- Kč, takže nevím, jestli ho tam ještě někdy budou mít, ale koukala jsem na eshop klidnesiuzivam.cz a tam mají 3 druhy tělových mlék Freeman, každé za 136,- Kč.

Věděli jste, že Freeman vyrábí i tělová mléka? :)


7 komentářů:

  1. Tohle mleko od pohledu znam z Rossmana, ale nikdy vic jsem ho nezkoumala. Chyba, jak ctu :).

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, vůbec jsem netušila, že má Freeman tělová mléka. :) Určitě na ně v obchodě mrknu, zatím teď ale nové nepotřebvuji :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem tento tělový krém měla a byl moc prima, krásně voněl a připomínal mi léto :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za článek. Mám ráda různé recenze o kosmetice a tak. Takže bych vám ráda doporučila tyhle stránky: http://www.misshablog.cz/. Třeba se vám zalíbí.

    OdpovědětVymazat