sobota 5. prosince 2015

Podivné věci, které se dají na internetu koupit

Ahoj,

tak pomalu dokupujeme dárky na Vánoce a jak si tak brouzdám internetem, tak jsem narazila na opravdové "pecky", které se na internetu dají koupit...

1. Pomůcka k sundávání tlačítek z klávesnice


Přijde mi to jako naprostá zbytečnost :-D kolikrát sundáváte tlačítka z klávesnice?

2. Samolepka na WC - králíček


Tak toto mi přijde hlavně trapné, co na to říkáte?


3. Beer pager


Potřebujete hlídat, aby Vám nezteplalo pivo? :-D Pořiďte si beer pager!

4. Zvětšovač rtů

(Zdroj: Zvetsovac-rtu )

Tento "přístroj" na mě působí poněkud děsivě, navíc mi přijde, že to snad nemůže mít dlouhodobé účinky ... 

5. Přenosná toaleta pro ženy




Tak toto je největší podivnost a nechutnost na internetu, na kterou jsem narazila!!! FUJ!!! Může si to snad někdo koupit a používat???!!!

Co na to říkáte? Taky kolikrát kroutíte hlavou nad tím, co se může vůbec prodávat?

Toto je opravdu jen malý výběr. Kolikrát, co vidím na Aliexpressu a podobných portálech, kde prodávají věci z Číny a především od vynalézavých Japonců, tak mi to hlava nepobírá ...  

17 komentářů:

  1. Někdy si říkám jestli jsou někteří lidi v pořádku, myslím že ne :-D

    www.lifebysimm.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ta poslední věc je zajímavá :-D Určitě mi nepřijde nechutná. Sice bych si to sama nekoupila, ale dovedu si představit, že to své využití najde :-D
    Nálepka na wc mi přijde trapná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. téda, tak to by mě zajímalo, kde si to využití najde :-D neumím si představit, že si někde stoupnu, zeslíknu a vyčůrám do tohoto :-D :-D

      Vymazat
    2. :D :D :D taky nevím, kdo by si to koupil :D

      Vymazat
  3. Tak třeba to poslední mi nepřijde zase tak nechutné :D A tlačítka z klávesnice vyndávám třeba když čistím klávesnici :)
    Jinak nálepka je hrozná, to uznávám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, to já taky vyndávám, když čistím klávesnici, ale nepotřebuji na to tudle pomůcku :-D ale je pravda, že je asi tak nejméně divná z těchto věcí :-D

      Vymazat
  4. Jojo, přinejmenším na to přenosné WC pro ženy už jsem narazila a koukala jsem na to s otevřenou pusou. :D Vůbec by mě nenapadlo, že něco takového existuje. Celkově spoustu různých "vynálezů" nedokážu pochopit.
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já na to koukala úplně stejně :-D Prostě to nepochopím :-D

      Vymazat
  5. Tak teď jsem se fakt pobavila, vůbec netuším, kdo by si podobné věci kupoval. A to přenosné WC pro ženy je vrchol! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně :-D proto jsem si ho nechala naposled :-D :-D ... prostě šílenost!

      Vymazat
  6. Mě příde ta přenosná toaleta pro ženy super! Jezdíte někdo na fesťáky? A znáte toitoiky? Tak asi víte jak je obtížné snažit se vymočit ve stoje aniž by ste se dotýkali toho hnusu...prakticky nemožné. Myslím že tohle je skvělí řešení a já bych si to koupila. Není to nechutné, nechutné je, když se otřete o zesranou a zechcenou toitoiku!

    OdpovědětVymazat