neděle 24. května 2015

Nové božské tvářenky od Max Factor

Ahoj :)

dnes pro Vás mám recenzi na novinku, která na začátku června dorazí do našich drogerií :) Jedná se o tvářenky od Max Factor, které patří do rodiny Creme Puff spolu s legendárním pudrem. 


Tvářenky budou dostupné ve 4 odstínech a to:
  • 05 - Lovely Pink - vhodná pro světlou pleť se žlutým podtónem
  • 15 - Seductive Pink - pro světlou pleť s růžovým podtónem
  • 20 - Lavish Mauve - pro unavenou pleť, která potřebuje rozzářit
  • 25 - Alluring Rose - nejvhodnější pro tmavší pleť a tmavé vlasy
Jedná se o multitónové zapečené tvářenky, kde každá z nich má 1,5 g.

Běžně budou dostupné za cenu 309,- Kč, ale jako téměř u všech novinek od Max Factor, budou uvedeny za zaváděcí cenu, takže určitě sledujte v nejbližších dnech drogerie :)

Mně byly poskytnuty od zastoupení značky Max Factor odstíny 15 - Seductive Pink a 25 - Alluring Rose. Zkoušela jsem obě a i když nejsem momentálně opálená, tak mi vyhovuje i tmavší Alluring Rose. Střídám je podle nálady a podle toho, jak se hodí k celkovému líčení. 






No a moje dojmy?
Jsem z nich naprosto nadšená. Tyto tvářenky mi vyhovují úplně ve všem. Začnu tedy balením. Je klasicky plastové, jednoduché se zlatým nápisem a co oceňuji nejvíce, je krásně skladné, hezky se vejde do kosmetické taštičky a nezabírá příliš místa. 


A k samotnému obsahu... Jak jsem již zmiňovala výše, tvářenky jsou zapečené a přesto se krásně nanášejí, jelikož jsou nádherně jemně namleté. Trošku více tedy práší, ale to mi nevadí, protože to se u jemně namletých produktů dá očekávat. Oba odstíny, které jsem měla možnost vyzkoušet, jsou božské! Řekla bych, že jsou to takové klasické odstíny, které musí slušet každé z nás. Pigmentace je střední a to mám ráda, jelikož mám problém s hodně pigmentovanými tvářenkami, že si jich naberu na štětec moc a pak jsem jak Marfuša :-D Tyto tvářenky se dají nádherně vrstvit, takže si každá aplikuje přesně takové množství, jaké vyžaduje :) Navíc obsahují jemnňoulinký shimmer, který dodá tvářím krásně zdravou barvu. Jediné menší mínus je výdrž. Rozhodně na pleti nevydrží celý den a v průběhu dne (později odpoledne nebo večer se začnou vytrácet), takže je zapotřebí si tváře poopravit :)

Co na tuto novinku říkáte? :) Jaká je Vaše oblíbená tvářenka?

10 komentářů:

  1. Hodně mě zaujaly, skvělé fotky.. :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/poruseni-nakupni-stopky.html

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ty vypadaji opravdu krasne, urcite se po nich v drogerce potom poobhlednu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají krásně, už čtu několikátou pochvalnou recenzi, tak uvidíme, i když nedostatkem tvářenek rozhodně netrpím :D, uvidím jaké budou v obchodě.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to chápu :-D, taky se mi teď tvářenky nějak rozmnožily, ale tyto stojí fakt za to :)

      Vymazat
  4. už som ich obdivovala, obe vyzerajú super!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsou opravdu boží, musím zkouknout v drogerce i zbylé dva odstíny :)

      Vymazat
  5. jsou krásné, ale ještě krásnější jsou ty tvé fotky♥

    OdpovědětVymazat