pátek 12. prosince 2014

Fialové lakování

Ahoj :) 

jsem poslední dobou trošku maniak na laky na nehty a zjišťuju, že nejvíc si kupuju laky růžové a fialové a tak tu dneska mám fialové lakování. Úplně jednoduché, ale zároveň je to zase trošku oživení od klasického lakování.

Použila jsem laky, z nichž některé jste už na blogu mohli vidět :)



Gabriella Salvete č. 154
Loreál č. 501 a č. 508
Alessandro č. 157
Astor č. 200 

A teď už k samotnému lakování. Jak už jsem řekla, je uplně jednoduché, každý nehet jsem nalakovala jedním z těchto laků. Pro porovnání jsem udělala jednu fotku venku bez blesku a jednu fotku doma s bleskem.


 
Jak se vám lakování líbí? :) Popř. líbí se vám odstíny laků?

38 komentářů:

  1. Veľmi pekná je tá fialovo-modrastá od L´oreal :)
    #myBeautygram

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi nejvíc líbí ten duhej odstín:)Nikola K.

    OdpovědětVymazat
  3. super farby ako je to z vydrzou loreal lakov?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já nemám problém s výdrží žádného laku :-D mně vydrží lak klidně týden :) ale samozřejmě s vrchním top coatem :)

      Vymazat
    2. a aky top coat pouzivas ak to nie je tajomstvo?

      Vymazat
    3. používám od Essence gel-look topcoat :) tuším, že stojí cca 45,- Kč :)

      Vymazat
  4. Asi druhej nebo třetí prst by ušel :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. koukám, že ten odstín má největší úspěch :)

      Vymazat
  6. Kromě palce a prsteníčku se mi líbí všechny :) www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se hodně líbí odstín na prostředníčku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alessandro :) taky ho mám strašně ráda...

      Vymazat
  8. Nejvíc se mi asi líbí odstín na prsteníčku.

    janebeauty

    OdpovědětVymazat
  9. Super barvičky, fialová na nehtech se mi moc líbí, kór takové ty temnější odstíny, vypadá luxusně :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že? taky mi to tak přijde, že to vypadá hodně luxusně :)

      Vymazat
  10. kromě toho 1. se mi líbí všechny :-)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. popravdě jsem s ním nalakovaná poprvé a v lahvičce vypadá lépe jak na nehtech :-D

      Vymazat
  11. Moc se mi líbí ty barvičky od Loreál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. laky od Loreál mám všeobecně ráda, dělají krásné barvičky :)

      Vymazat
  12. Fialovou na nehtech moc nevyhledávám, ale všechny odstíny červené - to je moje:)) Nejraději mám laky Colorama a Rimmel:)

    ...//Big Christmas Giveaway - Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám pouze dva červené laky a přemýšlím, že si červené nehtíky udělám na Vánoce, jelikož můj zlatý, který jsem plánovala mít na nehtech, mi bohužel vyschl :( jinak Coloramu moc nemusím, ale zato Rimmel laky uplně zbožňuju!

      Vymazat
  13. Odstíny laků se mi líbí moc, sama mám teď fialové nehty :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné odstíny :) já mám doma zase nejvíce růžových :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) těch mám nejvíc hned po fialových :-D určitě nějaké lakování s nimi nafotím :)

      Vymazat
  15. nejhezčí mi přijde ten lak, který máš na malíčku:) takže asi astor, jestli se dívám správně:)

    OdpovědětVymazat
  16. Mně se nejvíc líbí odstín na prostředníčku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oblíbený Alessandro, o těchto lacích jsem psala celý článek :)

      Vymazat
  17. Mám fialovou hrozně ráda, takže se mi moc líbí všechny odstíny :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat