neděle 21. září 2014

Sobotní nakupování s Ivuš

Zdravim všechny :)

dnes tu mám takový oddechový článek :) V pátek se v hospodě naši kluci rozhodli, že se v sobotu chtějí kouknout na moto show, která se bude konat u Olympie, tak jsme se samozřejmě s mojí kamarádkou Ivuš přidaly a že se půjdeme mezitím mrknout po obchodech ...

Nejprve naše outfity...


Svetr Reserved
Bílé tílečko H&M
Kabelka Mango
rifle New Yorker
Boty Tamaris

Vše Next a koupíte zde: Aukro Ivuš

A teď už bez komentáře pár fotek :)


No a co jsme si koupily? Skoro nic... za prvé jsme pořád kecaly, takže jsme ani moc nekoukaly po oblečení a když už jsme koukaly, tak se nám nic moc nelíbilo... koupila jsem si jen tílečko v H&M abych měla pod průhlednější svetříky nebo pod sáčko, 3 laky na nehty od značky Alessandro, jelikož tuto značku ve Fannu rušili, tak byl 1 lak za 29,- Kč :-D a pak v Pepcu psaníčko za neuvěřitelných 119,- Kč ... no a největší nákup jsem udělala právě u Ivuš, jelikož dostala zimní kolekci Nextu :) jestli nám bude v týdnu počasí přát, tak vám udělám foto článek z tohoto nákupu :)

9 komentářů:

  1. To jste měli super den :) Moc vám to sluší. A občas mi Klárko na fotkách připomínáš Hannu Brokolici, jestli ji znáš :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s Ivuš je každej den naprosto super, vždycky si máme furt co říct :) vůbec neznám, tak jsem teď koukala na googlu a možná trošku jo :-D

      Vymazat
  2. Hezké fotky! sluší Vám to! ten svetřík je moc hezkej! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :) ... svetřík se mi líbil hned na první pohled, i když jeden se srdíčkem už mám :-D

      Vymazat
  3. Suprové fotky! Je vidět že jste si den užili :)

    OdpovědětVymazat
  4. Oboum Vám to moc sluší, jste kočky! Teda na té 4. fotce mi hrozně připomínáš Agátu Hanychovou :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujeme :-) ... to je zrovna kamarádka Ivuš a na fotkách je fakt jak její dvojnice :-D

      Vymazat
    2. Aha tak to jo :D jsem si Vás popletla

      Vymazat