pondělí 16. června 2014

Nákup kosmetiky Max Factor ve Fann parfumerii

Včera jsem si udělala nákupní den a zavítala jsem i do Fann parfumerie, kde probíhá červnový festival péče a líčení.Využila jsem akce -20 % na veškerou dekorativní kosmetiku a doplnila si svou "sbírečku" kosmetiky o produkty značky Max Factor. 


Prvním produktem, po kterém jsem sáhla, byla řasenka False Lash Effect Gold. Řasenka má úžasný velký mohutný kartáček s krátkými štětinkami, na který se opravdu těším a jsem zvědavá, zda splní moje očekávání :) 

Řasenka je veliká i balením i obsahem, má celých 13,1 ml a momentálně je za 149,- Kč.

 

Dalším produktem, který jsem si vybrala, byl legendární pudr Creme Puff v odstínu 41 Medium Beige. Je až ostuda, že jsem ho ještě nikdy nevyzkoušela, proto to teď napravím. Odstín je tmavý, protože počítám s tím, že až dopotřebuji ten můj dosavadní, tak budu mít už pleť krásně opálenou :)


Navíc je teď ve Fannu akce, že když nakoupíte produkty Max Factor nad 200,- Kč, dostenete jako dárek lesk na rty Vibrant Curve Effect, já si vybrala odstín č. 16 Artistic. Vybrala jsem si ho na doporučení paní prodavačky, která ho má prý také a nevypadá tak rudý na rtech, hezky se rozetře a krásně rty zvýrazní. Měla pravdu, hned jsem ho vyzkoušela a navíc nádherně voní po jahodách.



Paní prodavačka mi nejen hezky poradila s výběrem, ale dostala jsem v rámci festivalu péče a líčení i vzorečky a slevovou knížečku do Fannu :)


A co vy? Využili jste akci ve Fann parfumerii, popř. jak jste byli spokojení?

Dnes byla na Facebookových stránkách Max Factoru vyhlášena soutěž pro bloggerky, kde můžete získat produkty této značky na celého půl roku ZDARMA :) takže neváhejte a zapojte se do soutěže zde: 

Soutěž Max Factor





Žádné komentáře:

Okomentovat