sobota 1. března 2014

Sladké narozeniny

Moji nejbližší ví, že moje slabost je dobré jídlo a sladkosti, proto součástí dárků k narozeninám byly tyto úžasné věcičky :)



Prvním dárkem byly luxusní pralinky v čokoládové mušli. Jsou od české rodinné firmy Kamila, která se specializuje na čokoládové speciality té nejvyšší kvality. 





Dalším dárkem byl velký kornout plný dobrot. Oříšky v čokoládě, mandle v čokoládě, kandované ovoce v čokoládě a další. Fotku jsem musela pořídit ihned, jak jsem ho dostala, jelikož teď, když píšu tento článek je už v kornoutku dobrůtek jen po dně :)


Posledním dárkem byl všem známý mixit, ale né klasický mix cereálií a dobrůtek, ale pouze lyofilizované jahody (mrazem sušené). Když jsem potěžkala tuto dózičku, tak jsem si říkala, že jich tam bude tak maximálně 5, ale po otevření jsem nestačila zírat, balení je po okraj plné jahůdek :)





Žádné komentáře:

Okomentovat