úterý 6. září 2016

VIDEO: Unboxing balíčku od Mary Kay

Ahoj,

včera mi do práce dorazil obří balík od Mary Kay, jelikož jsem se umístila mezi třemi výherkyněmi v konturovací výzvě, kterou pořádala značka MK ve spolupráci s portálem blogerky.cz.

Netušila jsem, co se bude v balíku ukrývat a proto jsem se rozhodla natočit unboxing, abyste v "přímém přenosu" viděli mé první dojmy a také samozřejmě samotné produkty :)



Do infoboxu pod video jsem vám dala odkazy na všechny produkty, jelikož v té euforii jsem zapomněla říkat odstíny a další info :-D


1 komentář:

  1. wow tak tomu sa hovori fakt mega mega balicek :)

    Pozyvam na luxusnu GIVEAWAY o kulmu ROWENTA a velky balicek kozmetiky DOVE, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    OdpovědětVymazat