úterý 12. července 2016

Konturuj s Mary Kay

Ahoj,

na blogerkách teď probíhala jedna skvělá výzva za druhou a já jsem u dvou zkusila štěstí. Mám neskutečnou radost, že mě do obou vybrali a já mohla vyzkoušet zase nové produkty :) Tentokrát šlo o výzvu s názvem "konturuj s Mary Kay" a šlo o to, že jsme pomocí 4 produktů, které jsme si mohly vybrat z předem určené nabídky, měly vytvořit článek nebo video s tipem, jak pomocí nich konturovat.



Já jsem si vybrala tyto 4 produkty:

1. TimeWise® Matná podkladová báze 
Jestli čekáte klasickou průhlednou, nebo jemně zabarvenou podkladovou bázi pod make-up, tak to vás zklamu. Pod tímto pojmem si u MK představte klasický lehký, sjednocující make-up. Já jsem to naštěstí věděla, jelikož moje kamarádka make-upy (podkladové báze) od Mary Kay naprosto zbožňuje a používá už několik let. Můžete si vybrat z 10 odstínů!!! Což je fakt pecka, ale jelikož jsme si v rámci této výzvy vybíraly přes internet, tak jsem se bála, že se do svého odstínu netrefím. Tentokrát jsem měla šťastnou ruku a vybrala odstín, který mi momentálně skvěle padne - Ivory 5.


Jak už jsem psala výše, je to velmi lehký, příjemný make-up, který má nižší střední až střední krytí. Co na něm ale oceňuji nejvíce? Na pleti ho VŮBEC!!! necítíte. Jednoduše s ní splyne! Přesně tohle jsem vždycky od make-upu očekávala, ale jelikož jsem si vždycky vybírala více krycí make-upy, aby zakryly všechny nedostatky, tak jsem tohoto efektu nikdy nedocílila. Je pravda, že hydratační Revlon, i když hodně kryje, na pleti působí velmi přirozeně, ale ne až takhle. Takže pokud hledáte středně krycí přirozený make-up, tak jděte do něj. Upřímně jsem nečekala, že z něj budu takto nadšená :) Rozhodně to není moje poslední balení.

Make-up má 29ml a pořídíte ho za 440,- Kč

2. Mary Kay® Korektor 
Jelikož mám problematickou pleť a také vcelku kruhy pod očima, korektor je mým denním pomocníkem :) Když jsem na webu viděla tento typ korektoru, hned jsem věděla, že ho musím vyzkoušet. Nikdy jsem žádný podobný nezkoušela, i když jsem koukala po podobném od značky Cargo a proto jsem byla zvědavá, jak s ním budu spokojená.



Musím říct, že ani korektor nezklamal. Vybrala jsem si nejsvětlejší odstín - Ivory 1 a opět jsem se trefila :) Na kruhy pod očima je úplně nejlepší. Však to se můžete přesvědčit ve videu, které naleznete na konci tohoto článku :)
Perfektně je zakryje a navíc pohled hezky projasní. Nemám mu co vytknout. Možná, kdybyste ho chtěly používat jen na zakrytí pupínků, tak bych vám ho nedoporučila. Na to jsou podle mě lepší tuhé korektory v kalíšku, např. Camouflage od Catrice.

8,5g za 295,- Kč

3. Mary Kay® Transparentní sypký pudr
Transparentní sypký pudr jsem zatím vyzkoušla jen od značky Dermacol a popravdě mě vůbec nezaujal. Když jsem ale v nabídce produktů, ze kterých jsme si měly vybrat, uviděla tento pudr, říkala jsem si, že mu zkusím dát šanci :)


Přijde mi, že dneska jen chválím, což se i sama divím, protože jsem produktům nedávala nějaké velké naděje... ani nevím proč, asi jsem se nechala ovlivnit mým názorem na styl propagace pomocí "kosmetických poradkyň" této značky. Ten styl je mi nesypmatický a proto jsem do této doby téměř nic od MK nevyzkoušela. Ale dost o tom a jdeme zpět k sypkému pudru a mé chvále :-D

Opravdu mě velmi překvapil a to hlavně proto, že mám hodně mastící se pleť a proto ji potřebuji často zapudrovávat a tento pudr se chová svou funkcí podobně jak můj oblíbený Stay Matte od Rimmel, nebo Mattitude od Astor a to jsem fakt nečekala. Navíc je mi sympatický právě tou transparentností.

11g za 470,- Kč

4. Mary Kay® Bronzový pudr
Konečně se tedy dostáváme k JEHO VÝSOSTI!! :-D panu bronzeru! A proč ho tak opěvuji? To asi nejlépe vystihne video níže. Pigmentace, barva i efekt je prostě pecka!  Kolegyně v práci si hned všimly, že jsem začala používat jiný produkt na konturování a i kamarádky, se kterými jsem se viděla po dlouhé době mi hned řekly, že mám na tvářích "něco" moc hezkýho :-D a vyzvídaly, co to je :)


8,6g za 450,- Kč



5. Mary Kay® Sheer Dimensions™
Tuto tvářenku jste u mě mohli vidět už několikrát, jelikož ji mám už poměrně dlouho (nebyla součástí produktů MK poskytnutých do výzvy) a  poslední dobou jsem si ji dost oblíbila. Má krásnou jemně růžovou barvičku, je tak akorát pigmentovaná, takže není co vytknout. Navíc se mi líbí i krásný design :) i když je pravda, že když jsem balení zkoumala blíže, tak moc kvalitní nebude, ale co už. 



Jediným velkým mínusem je pro mě cena - 7g za 750,- Kč! Byla bych ochotná za ní dát pouze polovinu z doporučené ceny.

A výsledek, který jsem pomocí těchto produktů vytvořila? :)



A postup, jak jsem tohoto výsledku docílila? Mrkněte na krátké video!!! :)

 



 Co říkáte na kosmetiku Mary Kay? Používáte? Co máte nejradši?



10 komentářů:

  1. Krásné, moc ti to sluší! Božská rtěnka, co to je zač? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Matná Nyx - odstín MLS 11 :) je naprosto boží!! Určitě o ní ještě uslyšíte :-D

      Vymazat
  2. Tu podkladovou bázi = make-up jsem také zkoušela a je super! a transparentní pudr taktéž! momentálně používám řadu na mastnou pleť a zatím jsem spokojená :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak :) strašně mě překvapil... myslela jsem si, že nic nezakryje a budu akorát naštvaná a nastal pravý opak, pleť krásně sjednotil :) .. o péči na pleť od MK jsem slyšela dost pozitivních reakcí, musím o ní popřemýšlet :)

      Vymazat
  3. Ten makeup i korektor mi prídu dosť nažltlé, ale tá tvárenka! Tak tá je nádherná, taká letná farbička :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fotky strašně klamou :) mrkni na videjko, tam uvidíš, jak jsou oba produkty krásně světlé, "nežluté" :) každopádně tvářenka je nádherná, ale už jsem ji v nabídce nenašla. Mám ji už tak třičtvrtě roku...

      Vymazat
  4. Naprosto perfektni, slusi ti to. Dekuji za tipy na produkty, vyzkousela jsem jen pudr, ostatni ne:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji :) Jsem strašně ráda, že jsem produkty vyzkoušela a hlavně, že mi i sedly, což jsem fakt nečekala :) ... teď se stanu asi na MK závislá, ach jo :-D

      Vymazat
  5. Já sama měla tu čest vyzkoušet si práci s kosmetikou Mary Kay. Byla jsem na jejich školení. Výběr barev make-upu je vážně super. Na pleti vypadá velmi přirozeně.

    jennytailor

    OdpovědětVymazat