středa 4. března 2015

VIDEO: Recenze Makeup Revolution London

Ahoj :)

dnes tu pro Vás mám video a jedná se o recenzi produktů značky Makeup Revolution London. Snad se Vám tento typ videa bude líbit a budu ráda, když mi napíšete, které produkty byste chtěli vyzkoušet nebo se kterými máte už zkušenosti :)


Produkty ve videu:

paletka na tvář: paletka bronzer, rozjasňovač, tvářenka

paletka očních stínů: paletka stínů

štěteček na oční stíny: štětec E101

nadlak a podlak: podlak a nadlak

tekutá rtěnka Lip Lava: Lip Lava

POŠTOVNÉ ZDARMA PŘI NÁKUPU NAD 500,- KČ DO 15. 3. 2015 NA www.makeuprevolution.cz !

8 komentářů:

  1. Pěkné video, taky tuto značku nepoznám. Nejvíc se mi líbí ta paletka očních stínů, velmi pěkné odstíny má. :-)
    http://www.vmemzivote.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak, taky se mi líbily ty odstíny :) každopádně mají plno variant a cena je podle mě víc než dobrá :)

      Vymazat
  2. Pěkné videjko, já tam pořád pokukuju po paletce bílá čokoláda, ale zatím odolávám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ráda, že se líbí :) ta bílá čokoláda mě taky láká ... tak snad v příští objednávce :)

      Vymazat
  3. Miluju jejich paletky očních stínů, variant mají opravdu neskutečné množství a za tu cenu jsou senzační! A díky za tip na paletku na tvář. Tyhle tři produkty pohromadě se vždycky hodí :)
    A ta tekutá rtěnka vypadá na rtech vážně hrozně, hodně to bije do očí, škoda :(

    GIVEAWAY: I Love... Cosmetics!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty ceny jsou naprosto skvělý, na to jak jsou ty paletky kvalitní :)
      Přesně, to se mi na tom strašně líbí, že jsou ty produkty pohromadě a navíc je ta paletka krásně štíhlá a skladná :)

      Vymazat
  4. Moc hezké video, máš to krásně natočené a sestříhané. Já si možná něco pořídím až kolem této značky odezní ten prvotní boom :) Ta paletka na tvář vypadá krásně.

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jééé, děkuji moc :) snažím se ve všem zlepšovat. Ta paletka je fajn a je hezky jemňoučká :) a teď mají při nákupu nad 500,- dopravu zdarma, tak pokud o něčem uvažuješ, tak teď se to vyplatí :)

      Vymazat