čtvrtek 5. února 2015

VIDEO: Spotřebováno - prosinec, leden

Ahoj :)

opět tu mám spotřebováno a tentokrát rovnou za dva měsíce, protože v prosinci jsem toho až tolik nespotřebovala, tak jsem čekala na leden, aby bylo o čem mluvit :)


Snad se Vám bude líbit :) 
PĚKNÝ VEČER

6 komentářů:

  1. Klárko, moc Ti to sluší ve videu :) Taky jsem zrovna dopotřebovala sprcháč od Dove a ty jejich sprcháče jsou skvělý.
    Tu barvu od Lorealu jsem měla taky a byla jsem s ní spokojená :).
    Pastu bych pak mohla vyzkoušet a díky i za tip na top coat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéééé, děkuju moc, Veruuu :) A jaký jsi měla odstín té barvy?

      Vymazat
    2. Já jsem měla myslím ledové kakao, ale vždycky mi to na té hlavě chytne do víc tmavé, možná to tam nechávám dlouho nebo nevím :)

      Vymazat
  2. Ahojky, moc ráda bych vyzkoušela ten BB krém (už jsem o něm četla i v článku), kde ho tedy nejlevněji zakoupit, abych se nenechala nachytat :-) A zelený jíl od Dr. Popova mám už na cestě, tak jsem zvědavá. Děkuji, Terka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj :) no ten první jsem taky koupila na Aliexpressu, ale byl originál a když jsem ho chtěla koupit podruhé, tak ten prodejce ho už neměl v nabídce, proto jsem zvolila jiného a to se nevyplatilo :( každopádně ho mají na www.bb-cream.cz a tam by měly být určitě originály... jsem zvědavá, jak Ti bude vyhovovat ten zelený jíl... já už používám druhé balení :)

      Vymazat
    2. Tak se dívám a 500Kč za něj dát opravdu nemůžu :-/ Momentálně používám Od Garnieru (tuším že je to na mastnou pleť) a ještě mám od Astoru. Nejsou špatné, ale ono to není - po celém dni se pleť opravdu leskne (T zónu mám dost mastnou a zbytek zase suchý). Toho jílu jsem si objednala menší balení, chci ho hlavně na tu masku. Objednávala jsem si ještě spoustu jiných věcí na akné, včetně pročišťujícího čaje a tak, takže uvidím.
      Terka

      Vymazat